نوجوان سوئدی فعال محیط زیست گفت: صحبت کردن با رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص گرمایش جهانی، اتلاف وقت است.

نوجوان فعال محیط زیست: صحبت کردن با ترامپ، وقت تلف کردن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه هیل، «گرتا تونبرگ» نوجوان سوئدی فعال محیط زیست امروز دوشنبه اعلام کرد صحبت کردن با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست سازمان ملل اتلاف وقت بود؛ چرا که ترامپ توجهی به این مسأله نمی‌کرد.

گرتا تونبرگ در مصاحبه خود با رادیو بی بی سی در پاسخ به این پرسش که اگر در سفر خود به آمریکا برای شرکت در نشست اقلیمی سازمان ملل با ترامپ صحبت می‌کرد، به وی چه می‌گفت، اعلام کرد: «بطور صادقانه باید بگویم من فکر نمی‌کنم چیزی می‌گفتم؛ چرا که پر واضح است که او به سخنان دانشمندان و کارشناسان گوش نمی‌دهد. برای همین چرا او باید به حرف من گوش دهد؟» وی در ادامه تصریح کرد: برای همین احتمالا من چیزی نمی‌گفتم. من وقتم را تلف نخواهم کرد.

او همچنین در خصوص انتقاد‌ها علیه خود گفت حملات شخصی به خود را خنده دار تلقی کرده و امیدوار است بتواند به یک زندگی عادی بازگردد. سخنان این نوجوان فعال محیط زیست پس از آن بیان می‌شود که ترامپ در حساب توییتری خود این فعال محیط زیست را تمسخر کرده بود. این فعال محیط زیست همچنین اوایل ماه جاری میلادی از سوی «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل مورد انتقاد قرار گرفته بود. رئیس جمهور برزیل در خصوص وی گفته بود: این مقدار پوششی که رسانه‌ها به این بچه لوس اختصاص داده‌اند، حیرت آور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۸
عجب خبر مهمی
آخرین اخبار