نایب رئیس بانوان دوومیدانی از ثبت رکورد فصیحی بانوی لژیونر کشورمان در سایت فدراسیون جهانی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان مسابقات دو و میدانی تور داخل سالن بلگراد صربستان، فرزانه فصیحی دونده کشورمان در ماده ۶۰ متر موفق شد با ثبت زمان ۷.۳۲ ثانیه به عنوان نخست دست یابد. از آنجا که پیش از این نیز رکورد ملی ماده ۶۰ متر بانون ایران با زمان ۷.۳۵ ثانیه در اختیار فصیحی بود، این رکورد بهترین نتیجه او در فصل جاری و حال حاضر دو و میدانی ایران است.

پریسا بهزادی نایب رئیس  بانوان فدراسیون دو و میدانی در این باره  اظهار کرد: فصیحی با عملکرد خوب خود در مسابقات آزاد صربستان نتیجه مطلوبی با زمان ۷.۳۲ ثانیه به ثبت رسانید. پس از پایان مسابقات بلگراد صربستان، سایت فدراسیون جهانی نیز نتیجه این مسابقات را با زمان ۷.۳۲ ثانیه در پروفایل فرزانه فصیحی به عنوان بهترین نتیجه فصل او ثبت کرد و این بدین معنا است که مسابقات بلگراد صربستان از جمله مسابقات رسمی و مورد قبول فدراسیون جهانی دو و میدانی است.

بهزادی با اشاره به تأیید رکورد ملی فرزانه فصیحی در مسابقات صربستان تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسی اعضای سازمان تیم‌های ملی در خصوص ارزیابی رکورد فصیحی، او پس از پایان مسابقات آزمایش دوپینگ خود را به مسئولان کنترل دوپینگ رقابت‌ها ارائه کرده است و بدیهی است پس از اعلام نتیجه منفی آزمایش دوپینگ او، رکورد ۷.۳۲ ثانیه ۶۰ متر فرزانه فصیحی در مسابقات تور بلگراد صربستان به عنوان رکورد ملی محسوب خواهد شد.


بیشتر بخوانید: قهرمانی لژیونر دوومیدانی در مسابقات صربستان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار