مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد گفت: امسال بیش از ۵ هزار گواهی در واحد ممیزی املاک و شهرسازی این شهرستان صورت گرفت.

عزیزنژاد مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طول ۹ ماهه گذشته امسال ۵ هزار و ۴۶۰ گواهی صدور پروانه احداث بنا، گواهی عدم خلاف و پایان کار ساختمانی در این شهرستان انجام شد.

او با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در واحد ممیزی املاک و شهرسازی صورت گرفته است، افزود: از این تعداد ۶۱۲ پروانه مربوط به احداث بنا، ۱۵۱۷ گواهی عدم خلاف و ۲۰۹ صدور گواهی پایان کار ساختمانی است.

عزیزنژاد اضافه کرد: همچنین طرح در کمیسیون ماده ٧٧ به روز رسانی اطلاعات ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های سطح شهر به تعداد ٢٨ مورد و تعیین میزان بدهی بوده است.

او تصریح کرد: پاسخ استعلام دفترخانه، بانک‌ها، ادارات به تعداد ٣١٢٢ مورد، بازدید و برداشت مراکز تجاری سطح شهر وصدور فیش کسب و پیشە، تعیین موقعیت مکانی و جا نمایی ٤٠ درصد املاک سطح شهر در سیستم GIS، ورود اطلاعات و صدور پخش فیش نوسازی مناطق سطح شهر، به روز رسانی اطلاعات سیستمی کلیه مراکز پزشکی، درمانی، داروخانه و درمانگاه‌های سطح شهر، به روز رسانی و بهنگام سازی واحد‌های تجاری سطح شهر و صدور فیش‌های کسب و پیشه از اقدامات دیگر شهرداری است.

مسئول اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی مهاباد اظهار داشت: همچنین تعیین موقعیت مکانی و جانمایی کارواش‌های سطح شهر در سیستم GIS و تطبیق وضع موجود اطلاعات املاک با سوابق موجود در شهرداری و به روز رسانی آن‌ها اعم از دارای خلاف یا عدم خلاف در طول ۹ماهه سال انجام شده است.

انتهای پیام / س خ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.