نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری بر تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرکرد تأکید کرد.

تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرکرد تسریع شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طیبه شریفی نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرکرد به خصوص برج‌های دوقلو گفت: شهرداری برنامه پیشنهادی برای ادامه روند این طرح را هر چه سریع‌تر به شورای اسلامی ارایه کند.

او با بیان اینکه شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست شهرداری شهرکرد خواسته تا برنامه عملیاتی خود را در این خصوص هر چه سریع‌تر ارایه دهد اضافه کرد:  هرگونه کوتاهی در تصمیم‌گیری برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد باعث بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری در این شهر خواهد شد.

شریفی افزود: آمادگی برخی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد نباید پشت گوش انداخته شود.

شریفی یادآور شد: ادامه اجرای طرح برج‌های دوقلو شهرکرد با نیرو‌های شهرداری پیش نمی‌رود و نیاز به یک کارگروه متشکل از نیرو‌های شهرداری، مهندسان و مشاوران ذی‌‍صلاح و صاحب‌نظر بخش خصوصی دارد.

نایب رییس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای این شورا بار‌ها برای تعیین تکلیف، تکمیل و بهره‌برداری از طرح برج‌های دوقلو شهرکرد به شهرداری تاکید کرده‌اند.

او گفت: تقویت تیم حقوقی، املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد از مهمترین خواسته‌های اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از سرپرست کنونی و شهردار جدید است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار