تا کنون عملیات آسفالت ریزی ۱۶ هزار متر مربع از معابر روستای چنار محمودی انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی طرح‌های عمرانی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران با اشاره به برنامه دولت در اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها گفت: تکمیل سریع‌تر طرح هادی عمرانی روستایی چنار محمودی شهرستان لردگان در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: تا کنون یک سوم طرح هادی عمرانی روستایی چنارمحمودی اجرایی شده است.

عباسی اضافه کرد: از مجموع ۴۶ هزار متر مربع معابر روستای چنارمحمودی تا کنون ۱۶ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده است.

او ادامه داد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری برای تأمین اعتبار و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای اجرای سریع‌تر این طرح تلاش کنند.

عباسی گفت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری قبل از اجرای کامل طرح هادی روستایی نسبت به اجرای شبکه تأمین آب و تعویض لوله‎‌های فرسوده اقدام لازم را انجام دهد.

او افزود: بر اساس نظر مثبت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران قرار شد یک دستگاه خودروی آتش نشانی به این روستا اختصاص یابد.

عباسی اضافه کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار طرح احداث یک ورزشگاه روستایی در چنار محمودی با استفاده از اعتبارات سال ۱۳۹۹ را در دستور کار قرار دهند.

او ادامه داد: در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، روستا‌هایی وجود دارد که قابلیت تبدیل به شهر‌های کوچک را دارد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ف

سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار