راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی در تبریز برگزار شد

راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولان با اعلام انزجار از فتنه‌گران و تجدید میثاق با ولایت در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولان با اعلام انزجار از فتنه‌گران و تجدید میثاق با ولایت در تبریز برگزار شد.

 ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریز را مظهر وحدت جامعه اسلامی در کشور دانست.

 ضرغامی گفت: شما مردم تبریز و آذربایجان شرقی همیشه و در همه حال از زمان مشروطیت نقش محوری و پیشگامی داشته اید و می‌توان گفت نقش تبریز در وحدت جامعه اسلامی الگو و مظهر است.

او افزود: نقش تبریز در چهلم شهدای قم از بعضی جهات بسیار مهم است، چون مسیر جدیدی را برای مردم کشور علیه رژیم شاهنشاهی پدید آورد.

او افزود: شما مردم آذربایجان صاحب انقلاب هستید و با احساس تکلیف و احساس وظیفه در تمامی صحنه‌های انقلاب یکی از پیشگامان بوده‌اید و زمانی که تصاویر ۸ دی و راهپیمایی عظیم مردم تبریز از صدا و سیما پخش شد واقعاً نقش بی بدیلی در ایجاد یک فضای پرشور انقلابی برای کل کشور علی الخصوص برای تهران داشت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حضور رهبری و مدیریت داهیانه و حکیمانه ایشان و حضور مردم با بصیرت در صحنه مخصوصاً در راهپیمایی و در نهایت پیوند امام با امت قهرمان ایران اسلامی را از عوامل مهار فتنه برشمرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: حماسه 9 دی ، روز ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.