صبح امروز آیین گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور رده‌های مختلف قرارگاه منطقه ای عاشورا در سینما سرباز تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز آیین  گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور رده‌های مختلف قرارگاه منطقه ای عاشورا در سینما سرباز تبریز برگزار شد.

آیت الله مهدی احدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم ، حماسه نهم دی را نشانه بصیرت امت و میثاق با ولایت برشمرد و گفت: مکتب امامت و ولایت ویژگی‌هایی دارد که نه تنها مایه بصیرت می‌شود بلکه فراتر از آن برای همه ما ایجاد فنا می کند.

اوافزود: شناخت و بصیرت انسان ارزشمند است زیرا به واسطه آن راه و صراط مستقیم را پیدا می کند و در بیراهه ها گم نمی شود .

آیت الله احدی گفت: دشمنان فرزندان ما را بی حجاب می خواهند اما وقتی فرزندان خودشان قصد حجاب میکنند آنها را به زندان می‌اندازند در حالی که میگویند تبلیغ آزاد است و مردم ما آزادی بیان دارند.

او با بیان اینکه دشمن سعی دارد بین سپاه و روحانیت فاصله بیاندازدگفت: دشمنان فرمایشات و متن های مقام معظم رهبری را دانه‌ به دانه بررسی می کنند و این را می دانند که منطق ما این است که نسل در نسل پاک بماند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام احمد امینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای عاشورا ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: حماسه بزرگ نهم دی تداوم راه شهدا بود و ما در راه آرمان‌های شهدا ثابت قدم بوده و تا پای جان از ارزش‌های الهی خود پاسداری می کنیم.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: حماسه 9 دی ، بصیرت امت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.