اجتماع بزرگ مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور مردم شیعه و سنی در مسجد جامع زاهدان با سخنرانی وزیر سابق وزارت اطلاعات برگزار شد.

اجتماع بزرگ مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق وزارت اطلاعات در جمع مردم شیعه و سنی در مسجد جامع زاهدان گفت: ایران اسلامی از ابتدا توطئه‌های سنگین بسیاری را تجربه کرده است که هرگز نیز تمام شدنی نیست.

مصلحی اظهار کرد: ایران اسلامی همواره با فتنه‌های سنگینی مواجه بوده و نمی شود از این انقلاب و اسلام ناب محمدی دست برداریم چرا که آموزه‌های امام راحل (ره)، خون شهدا و مسیری که انقلاب برای ما طراحی کرده است اجازه کنار رفتن از این مسیر را نمی‌دهد.

او ادامه داد: البته گام برداشتن در این مسیر دشوار است و هزینه‌هایی نیز دارد که باید ایستادگی کرد، اما همین مقاومت و جسارت ملت ایران که در حال توسعه و پیشرفت هستند استکبار جهانی را خار و بیچاره کرده است، چون آن‌ها متوجه شده اند که این حرکت هر روز آن‌ها را ضعیف‌تر از قبل خواهد کرد.

وزیر سابق وزارت اطلاعات تصریح کرد: انقلاب اسلامی با طراحی امام خمینی (ره) چهل سال است که با قدرت در حال جلو رفتن می‌باشد و عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و نظامی را فتح کرده و این روند کماکان ادامه دارد.

مصلحی با بیان اینکه حکومت اسلامی به راحتی ایجاد نمی‌شود و دشمن در راه آن موانع زیادی ایجاد می‌کند،افزود: اما به نقل از یک متفکر بزرگ انگلیسی در میان ۱۵ تمدن بزرگ دنیا تنها یک نمونه آن‌ها فرسوده نشده و مانند یک شیر خفته است و آن هم تمدن بزرگ اسلامی می‌باشد که اگر بیدار شود نابودی غرب را به دنبال خواهد داشت.

او افزود: امام خمینی (ره) این شیر خفته را بیدار و هوشیار کرد و مقام معظم رهبری نیز با قوت این راه را ادامه داده اند و به گفته ایشان افول و فروپاشی آمریکا نزدیک است و بدانید که این سخنرانی یک عقبه علمی دارد و به زودی محقق خواهد شد.

صالحی در ادامه با اشاره با اینکه دشمنان اسلام در طول ۴۰ سالی که از انقلاب ایران می‌گذرد توطئه‌های بسیاری را برای توقف این حرکت انجام داده اند، و با یک مرور تاریخی به همه این موارد دست پیدا خواهیم کرد که تحمیل ۸ سال جنگ نابرابر یکی از این موارد است که در آن زمان ملت ایران فقط مشغول جنگ با صدام نبودند بلکه کمر همه استکبار و کشور‌های مرتجع منطقه را شکستند.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دخالت عربستان در همه فتنه‌های به وجود آمده در ایران اسلامی موضوع تازه‌ای نیست و ولیعهد این کشور نیز با وقاحت تمام و در برابر دوربین‌های رسانه‌ها مختلف اعلام کرد که ما در زمان جنگ بعثی‌ها با ایران بیش از ۴۰ میلیارد دلار به صدام کمک کرده ایم.

او تاکید کرد: بر اساس بیانیه گام دوم که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد اگر ما به فتنه‌های استکبار و معاندان نظام توجه نداشته باشیم نمی‌توانیم در مسیر انقلاب موفق باشیم که نکته بسیار قابل توجهی است و همواره باید آگاه و بیدار باشیم.

مصلحی در ادامه اضافه کرد: با موفقیت‌هایی که در کشور‌های مختلف به وجود آمده و بر اساس اطلاعات موجود، به زودی آل سعود نابود خواهد شد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: بر اساس اسناد موجود، دشمن دو سال قبل از فتنه ۸۸ کمیته‌ای با هدایت آمریکایی‌ها درست کرد و یکسال قبل از انتخابات هم با صدور بیانیه‌ای علناً اعلام موجودیت کردند و اعضای این گروه رسماً در ستاد‌های انتخاباتی برخی کاندیدا‌ها نیز نفوذ پیدا کردند، اما با رهنمود‌های رهبر انقلاب و بصیرت ملت ایران از این گردنه سخت عبور کردیم.

 این مراسم به صورت همزمان در ۲۰ نقطه دیگر از استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار