مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعزام حدود هزار و ۴۰۰ مددجو به اردو‌های شوق زیارت طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: تا پایان سال نیز هزار و ۸۰۰ نفر دیگر به اردو شهر‌های مقدس قم و مشهد اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد  مجید الهی راد با تاکید بر اینکه اردو‌های شوق زیارت با مشارکت مردم خیر و نیکوکار برای مددجویان برگزار می‌شودگفت : از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان به سفر زیارتی مشهد اعزام شده‌اند.

الهی راد خاطر نشان کرد: در این ماه نیز ۴۰۰ نفر از مادران و دختران نیازمند زیارت اولی به شهر مقدس مشهد اعزام می‌شوند.

او همچنین به برنامه‌های اردوی شوق زیارت تا پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان سال نیز هزار و ۸۰۰ نفر دیگر به اردو شهر‌های مقدس قم و مشهد اعزام می‌شوند.

او با تشریح برنامه شوق زیارت و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، گفت: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهر‌های مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مددجویان در این اردو‌ها در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل بیت (علیهم السلام) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار می‌شوند.

الهی راد خاطر نشان کرد: خیران نیکوکار هم استانی و خارج از استان می‌توانند از طریق شماره #۰۵۸*۸۸۷۷* در قالب طرح شوق زیارت کمیته امداد را نسبت به اعزام مددجویان نیازمند یاری کنند.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.