مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین گفت: تمام پرونده‌های تسهیلات اشتغال روستایی در استان باید تا پایان بهمن ماه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مرتضی علیخانی در کارگروه تسهیلات اشتغال روستایی استان قزوین، گفت: بانک‌های استان هرچه سریع‌تر باید برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اقدام کنند، چون با نزدیک شدن به ایام پایانی سال عملا فعالیت سیستم بانکی محدود خواهد شد.

او با بیان اینکه تاخیر در پرداخت‌ها به گران شدن تجهیزات و کم ارزش شدن تسهیلات منجر می‌شود، اظهار داشت: لازم است که بانک‌های عامل با متقاضیان و سرمایه‌گذاران واقعی تا حد ممکن همراهی کرده و تضامین بانکی را قبول کنند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین درباره تاخیر در پاسخ استعلامات انتقاد کرد و گفت: علیرغم دستور استاندار مبنی بر پاسخ استعلام پرونده‌های سرمایه‌گذاری تا سقف ۲۰ روز، اما هنوز هم برخی دستگاه‌ها بعد از ۴۰ روز به استعلامات پاسخ می‌دهند که این روند قابل قبول نیست.

علیخانی همچنین به سرمایه‌گذاران غیرواقعی و فاقد صلاحیت اشاره کرد و اظهار داشت: تصمیم داریم تا در هفته‌های آتی مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی که در ۶ ماه گذشته هیچ گونه اقدامی انجام نداده‌اند را باطل کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار