رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری دومین جلسه تفسیر ترتیبی قرآن کریم در جوار امامزاده جعفر (ع) یزد خبرداد.

دوشنبه‌های قرآنی در مرکز افق امامزاده جعفر (ع) یزدحجت الاسلام محمود میرجلیلی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد،  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، به ضرورت تدبر و انس با قرآن اشاره کرد و گفت: دومین جلسه تفسیر ترتیبی قرآن کریم عصر امروز دوشنبه ۹ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه استاد این دوره تفسیر ترتیبی قرآن محمدرضا شایق؛ حافظ و مفسر قرآن کریم است، افزود: در این برنامه که ویژه حافظان کلام وحی است حاضران هر هفته تفسیر دو صفحه از قرآن کریم را آموزش می‌ببینند.

حجت الاسلام میرجلیلی ادامه داد: البته علاقمندان به حفط قرآن نیز می‌توانند با مراجعه به مرکز افق این آستان مقدس و یا مرکز قرآنی یوسف زهرا (عج) نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کنند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: اولین جلسه حفظ ترتیبی قرآن کریم دوشنبه هفته گذشته، با حضو ۱۸۰ نفر از حفاظ کلام وحی و علاقمندان به حفظ برگزار شد.

دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم دوشنبه‌ها عصر از ساعت ۱۸.۳۰ الی ۲۰در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.