توسعه و آبادانی امامزادگان اردکان با اجرای طرح مودت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان از اجرای طرح مودت به منظور توسعه و آبادانی بقاع متبرکه و ارائه خدمات مطلوب به زائران در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: طرح ملی مودت به منظور توسعه طرح‌های زیرساختی و عمرانی بقاع متبرکه، ارائه خدمات مطلوب به زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان در حال اجراست.

او با بیان اینکه در قالب این طرح هدایا و نذورات غیرنقدی زائران و خیران جمع آوری می‌شود، افزود: در مجموع در ایام نوروز، ماه رمضان، ماه محرم، اعیاد و شهادت‌ها و روز‌های پنجشنبه طرح مودت با استقبال بیشتری روبرو می‌شود.

حجت الاسلام سیدی ادامه داد: به همت یکی از خیران شهرستان اردکان نذری به ارزش پنج میلیارد تومان برای توسعه عمرانی امامزاده قاسم ساغند این شهرستان، انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان به استقبال مردم از طرح مودت در امامزاده سید نورالدین احمد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با نذورات جمع آوری شده، طرح توسعه حرم، بازسازی زائرسرا، تکمیل و تجهیز سیستم‌های روشنایی، گرمایشی و تاسیسات این امامزاده در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اجرای این طرح در بقعه حوض عباس شهرستان اردکان، تصریح کرد: طرح توسعه این بقعه در اولویت قرار دارد و افراد در قالب این طرح، اقدام به خرید قسمت‌هایی از املاکی که در مسیر طرح توسعه این بقعه قرار دارد، می‌کنند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار