دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همه به دنبال ایجاد یک تغییر بنیادی هستند.

انقلاب اسلامیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اکبر میثاقی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با امید به ورود نسل انقلابی، توانمند و پاکدست به مجلس شورای اسلامی وارد این عرصه شده و امید دارد که این افراد بتوانند قانونی را در مجلس تصویب کنند کهبرای ملت و کشور رهایی‌بخش از مشکلات باشد.

او افزود: البته در این راه کسانی هستند که حاضرند به خودشان آسیب بزنند اما اجازه ندهند که نیروهای انقلابی راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که سال آینده مجلس متفاوتی داشته باشیم و سپس بیان داشت: البته این مجلس در صورتی تشکیل می‌شود که مجلس حامی مستضعفین و پابرهنگان کشور باشد.

میثاقی بیان  کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای این منظور قصد دارد یک کار انقلابی انجام دهد و با حمایت از کاندیداهای انقلابی به سود مردم تصمیم‌گیری کند.

دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه بیان کرد: با این تفکر می‌توانیم در مجلس در حوزه اقتصادی و فرهنگی علیه تمام مدیران که به دروغ خود را سر سفره انقلاب جای می‌دهند تغییرات ایجاد کنیم.

او بیان داشت: صدای مردم را از درون مجلس باید بشنویم، نه اینکه با عمل نکردن مجلس این تصور پیش آید که مجلس در اختیار دولت است و در اختیار مردم نیست. در مسائل کلان کشور مجلس باید مستقل باشد.

دبیر کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه چهره‌ای خسته به خود گرفته که این شرایط برای جوانان ناامیدی و برای کهنسالان اضطراب را در پی داشته است و امید است با این ائتلاف آن چیزی که برای آینده استان از خیر و خوبی متصور هستیم اتفاق بیفتد.

او در مورد برخی اظهارات جناح‌های مقابل برای تخریب اجماع شکل گرفته در این شورا نیز گفت: اتفاقاً جلسات خوبی در سه ماهه اخیر برگزار شده و همدلی خوبی بین اعضا شکل گرفته و البته در جریان مقابل هم هستند افرادی که به هر شکلی می‌خواهند به نیروهای انقلاب ضربه بزنند که وارد مجلس نشوند، اما خوشبختانه این وفاق و همدلی روز به روز محکم‌تر می‌شود و به احتمال بسیار زیاد به یک لیست واحد خواهیم رسید.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.