سلیمان توکلی گفت: این بانک ۵۲ درصد افزایش منابع دارد که در استان سمنان این رقم ۶۸ درصد است.

افزایش۵۲ درصدی منابع بانک مهر قرض‌الحسنه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک مهر ایران گفت: قرض الحسنه ریشه در عقاید دینی ما دارد و برخورداری مردم را با تلاش خود و خدمت رسانی متفاوت و متنوع از منابع بانکی افزایش داده ایم.

او با بیان اینکه به هرمیزان که رشد منابع در بانک قرض الحسنه مهر ایران شده به مردم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده ایم ، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران پول ها را پیش خود نگه نمی دارد و کارهای متفرقه و شرکت داری سایر بانک ها را هم انجام نمی دهد.

توکلی گشایش شعبه دوم بانک قرض الحسنه مهر ایران در شاهرود را درجهت مشتری مداری ،احترام به حقوق مردم و کاهش ترافیک مدت انتظار در تنها شعبه این شهر عنوان کرد.

عضو هیات مدیره بانک مهر ایران گفت:هر بانکی برای سرپا ماندن و بقای خود باید منابع را جذب و جلب کند ،با این حال ۳۰ درصد منابع این بانک به افرادی پرداخت می شود که نزد این بانک حساب ندارند.

توکلی اطلاع رسانی رسانه ها در راستای رسیدن به اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران بسیار موثر دانست که این امر خدمت رسانی بهتر رادر پرداخت قرض الحسنه ها به مردم به دنبال دارد.

او یکی از برنامه های آینده بانک قرض الحسنه مهر ایران را افزایش منابع و کاهش هرساله نرخ کارمزد به حداقل و حتی تا صفر درصد اعلام کرد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با وجود تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران ،بانک مهر ایران در بین ۵۳ کشور مسلمان رتبه سوم را در اجرای بانکداری اسلامی دارد.

او با بیان اینکه کمیته کارمزد مطالبات تسهیلات را بالای چهار درصد محاسبه می کند ،ادامه داد: این امر در بانک قرض الحسنه مهر ایران زیر یک درصد است.

به گفته او بانک قرض الحسنه مهرایران فقط تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند و برای نخستین بار استفاده از کاغذ را از ۲۱ آبان ماه امسال در نظام بانکی خود برای سهولت کار مشتریان و مردم حذف کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار