مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز در الموت/کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیزن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: یک باند ۵ نفره در بخش رودبار الموت غربی به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی در حال حفاری غیر مجاز بودند که به دام پلیس افتادند.

سرهنگ خدایی افزود: از متهمان تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه "قزوین -زنجان" یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازدید از این اتوبوس به یکی از مسافران مظنون شدند و در بازرسی از لوازم او یک بسته ۳ کیلویی مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

او گفت: مسافر مورد نظر دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای ۱۷۸ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی

 سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان و درخواست از پلیس برای برخورد با معتادان و مواد فروشان در سطح معابر عمومی شهر‌ها، در  ۹ ماه اسنا ، ۱۷۸ مرحله طرح جمع آوری، ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی بر اساس تدابیر ابلاغی در استان اجرا شد.

سردار حاجیان افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آن‌ها از نوع مواد مخدر سنتی بودند از مواد فروشان و معتادان کشف شد.

او اضافه کرد : در این طرح ها،  ۹ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،  ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۱۵۰ دستگاه تبلت کشف شد .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.