مهم‌ترین حوادث امروز بیستم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: عوامل واحد گشت این پلیس حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - کرج یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگک خدایی افزود: ماموران حین بازرسی به یک نفر از مسافران مشکوک شدند و در بررسی وسایل همراه وی، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

* برگرداندن ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد توسط پلیس امانت دار به صاحبش

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: گشت پلیس راه پاسگاه جاده قدیم قزوین- رشت در حین انجام وظیفه یک عدد کیف حاوی ۱۹۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال وجه نقد، مهر شرکت، مدارک هویتی و کارت عابر بانک و مدارک خودرو را پیدا کرد.

وی افزود: ماموران مالک کیف را که راننده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ بود، شناسایی و به وی پس دادند.

سرهنگ رضایی از شهروندان خواست تا از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا تقدیر از کارکنان ناجا را با کارشناسان این سامانه در میان بگذارند.

* انهدام باند حفاری غیرمجاز در شهرستان بوئین زهرا

سرهنگ علیان نژادی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی بصورت شبانه اقدام به حفاری غیر مجاز در اراضی یکی از روستا‌های شهرستان می‌کنند مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ۶ نفر که با موتوربرق، بالابرّدستگاه هلتی، پمپ کفکش و دوعدد نردبان فلزی ۳ متری حفاری غیر مجاز داشتند در دام پلیس افتادند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: از متهمان یک دستگاه سواری سمند، یک دستگاه پیکان وانت و همه اسباب و وسایل و دلایل جرم متعلق به متهمان توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به جرم خود با همدستی فرد دیگری نیز اعتراف کردند.

سرهنگ علیان نژادی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.