مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از نفوذ امواج ناپایدار و ضعیف در اواخر وقت فردا به استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز (یکشنبه ۸ دی ۹۸) و فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل جوی پایدار با آسمانی نیمه ابری همراه خواهد بود.

او افزود: در مناطق شمالی استان اردبیل (بویژه در شهرستان پارس آباد) تا اواسط هفته جاری آسمان غالباً ابری بوده و بارش خفیف باران نیز دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از اواخر وقت فردا (دوشنبه ۹ دی) با عبور امواج ناپایدار یر مقدار ابر‌ها افزوده شده و در روز سه شنبه ضمن کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق استان اردبیل نیز بارش خفیف باران و برف پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: طی این مدت آسمان در بیشتر ساعات نبمه ابری بوده و تنها در برخی شهر‌های استان اردبیل (بویژه در شهر‌های شمالی) افزایش ابر و آسمان ابری خواهیم داشت.

او تصریح کرد: با توجه به سکون نسبی جو و نفوذ زبانه‌های پرفشار در سطح زمین در غالب مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل طی شب‌ها هوا سرد شده و دمای هوا به زیر صفر درجه سلسیوس خواهد رفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار