مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی دو میلیون و ۸۷۲ هزار و ۴۸۳ تن کالا و بار در ۹ ماهه گذشته در استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این کالا‌ها جهت مصرف عموم به سطح استان و سراسر کشور حمل می‌شود گفت: عمده کالا‌های جابجا شده شامل سیمان، گندم، بنزین، چغندر قند و کود شیمیایی است.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲۱۸ هزار و ۵۵۳ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است افزود: در ۹ ماهه گذشته فقط در شهرستان اردبیل یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۶۰۴ تن کالا و بار توسط رانندگان پرتلاش و سخت کوش به استان‌های همجوار حمل شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد:۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

رحمتی وضعیت حمل ونقل کالا و بار را در استان عادی و روان دانست و تصریح کرد: مردم و رانندگان می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در قالب کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

او جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آن‌ها از توزیع ۵۶ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان استان اردبیل خبر داد و گفت: توزیع لاستیک همچنان ادامه دارد و رانندگان برحسب نیاز می‌توانند جهت دریافت لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.