مدیرعامل انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل از برگزاری برگزاری نخستین سمینار محیط زیستی حوزه‌ی زاگرس در شهر قلعه تل خبر داد.

سمیه علی دستی مدیرعامل انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین سمینار محیط زیستی حوزه‌ی زاگرس به میزبانی انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل برگزار شد.

او افزود: مسئولان شهرستان باغملک و ایذه، سمن‌های محیط زیستی اقشار مختلف مردم در این سمینار شرکت کردند.

علی دشتی بیان داشت: ادارتی هم، چون سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه تل، گروه هنری با مدیریت چراغی، کمیته هماهنگی بانوان انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل، حامیان مالی انجمن جهت برگزاری سمینار، کمیته هماهنگی و اجرایی همایش و اصحاب رسانه در این همایش حاضر شدند که از آن‌ها تشکر و قدر دانی می‌کنم.

محیط زیست را مجموعه‌ای از عوامل طبیعی کرهٔ زمین، همچون هوا، آب، اتمسفر، صخره، گیاهان و غیره، که انسان را احاطه می‌کنند و تفاوت محیط زیست با طبیعت در این است که تعریف طبیعت شامل مجموعه عوامل طبیعی، زیستی و غیر زیستی می‌شود که منحصراً در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که عبارت محیط زیست با توجه به برهم‌کنش‌های میان انسان و طبیعت و از دیدگاه بشر توصیف می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار