رئیس پلیس خراسان شمالی از کشف بیش از ۲ تن و ۳۲ کیلو و ۳۸۵ گرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رئیس پلیس خراسان شمالی سرهنگ"محمد قدرتی" دبا تشریح جزئیات این خبر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۸ کیلو و ۷۸۶ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شده است.

سرهنگ قدرتی با اشاره به اینکه این مقدار مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است، افزود: در طول این مدت یک هزار و ۹۲۴ نفر متهم نیز دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

او  به طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در رابطه با برخورد قاطع با خرید و فروش انواع مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون ۲۰۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۱۸۲ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۴۳ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تعداد ۹۰ طرح پاکسازی اطراف مدارس اجرا شده است.

رئیس پلیس خراسان شمالی با بیان اینکه امسال ۵۹۵ طرح عملیاتی در سطح استان خراسان شمالی اجرا شده است، عنوان کرد: تعداد ۳۱ عملیات مشترک برون استانی در همین رابطه نیز اجرا شده که این رقم نسبت به پارسال ۲۹ درصد افزایش داشته است.

او همچنین به عملیات‌های مشترک درون استانی در رابطه با ریشه کن کردن مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۹ عملیات مشترک درون استانی نیز در طول این مدت اجرا که این رقم نیز نسبت به پارسال ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امسال ۵۴ دستگاه خودرو نیز توقیف که بعد از هماهنگی با مقام قضائی راهی پارکینگ شدند، یاد آور شد: این تعداد خودروی توقیف شده نیز نسبت به پارسال در همین بازه زمانی ۵۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ قدرتی همچنین با بیان اینکه در طول همین مدت تعداد ۱۴ باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: این تعداد باند دستگیر شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی در پایان از کشف ۲ تن و ۳۲ کیلو و ۳۸۵ گرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.