رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در بجنورد خبر داد و گفت: سردار رمضان شریف سخنران و میهمان ویژه این مراسم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: این مراسم با اجتماع مردم انقلابی و ولایت مدار مرکز خراسان شمالی در میدان شهید شهر دوشنبه، ۹ دی‌ماه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری ساعت آغاز مراسم را ۹ صبح اعلام کرد و افزود: پس از اجتماع مردمی در میدان شهید بجنورد، حاضران با سردادن شعار‌هایی در حمایت از ولایت و رهبری و همچنین برائت از دشمنان و فتنه گران مسیر میدان شهید بجنورد تا مسجد انقلاب این شهر را می‌پیمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اعلام نام سخنران و میهمان ویژه این مراسم خاطرنشان کرد: در محل مسجد انقلاب بجنورد و با حضور مردم این شهر، سردار رمضان شریف، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌عنوان سخنران اصلی و میهمان ویژه این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

او از برگزاری مراسم دهه بصیرت در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: از ابتدای دی‌ماه مبلغان و مسئولان استانی و شهرستانی پس از نماز‌های مغرب و عشا با حضور در مساجد به بصیرت افزایی و سخنرانی‌های تبیینی در خصوص علل ایجاد فتنه و اتفاقات سال ۸۸ پرداختند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.