فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: ۸۶۱ میلیون تومان اعتبار برای اعزام ۴۹۰۰ دانش آموز خراسان شمالی به راهیان نور پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سهمیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان خراسان شمالی امسال چهار هزار و ۹۰۰ نفر پیش بینی شده است که تاکنون اعزام ۸۹۴ دانش آموز دختر انجام شده است.

سرهنگ چمن افزود: اعزام دانش آموزان دختر از تاریخ ۱۸ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۵ آذر ماه و دانش آموزان پسر از بهمن ۹۸ تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی در سه فاز عمرانی، فرهنگی و اعزام قابل توجه است.

او با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اعزام دانش آموزان امسال ۸۶۱ میلیون تومان است، یادآور شد: هزینه با احتساب مباحث مختلف خوراک، حمل و نقل و بسته‌های فرهنگی به مدت ۶ روز اردو برای هر دانش آموز ۳۷۰ هزار تومان است.

سرهنگ چمن اظهار کرد: مسئله اصلی پیش روی این اردو‌ها ناوگان حمل و نقل دانش آموزان است که براساس قوانین مندرجه برای تایید وسیله نقلیه پنج دستگاه اتوبوس جوان سیر و دو دستگاه اتوبوس از سپاه باید جابجایی این تعداد دانش آموز را انجام دهد.

او گفت: با برخورداری از هفت دستگاه اتوبوس در زمان‌های تعیین شده اعزام می‌توان ۵۰ درصد از اعزام‌ها به اردو را انجام داد.

سرهنگ چمن با اشاره به پیش بینی سه میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان اعتبار برای فاز‌های اردوگاه خراسان شمالی در اهواز، افزود: همچنین اردوگاه خراسان شمالی مستقر در اهواز در دو فاز عمرانی که در هر فاز یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان و در فاز فرهنگی ۵۴۳ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ر

بیش از ۸ میلیون تومان اعتبار برای اعزام دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.