استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احیای واحد‌های تولیدی راکد و طرح‌های دانش‌بنیان در تهیه طرح‌های پژوهشی مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری با اشاره به لزوم پژوهش در طرح‌های مطالعاتی گفت: در تهیه طرح‌های پژوهشی استان به رونق تولید، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری توجه جدی صورت بگیرد.

او افزود: احیای واحد‌های تولیدی راکد و طرح‌های دانش بنیان در تهیه طرح‌های پژوهشی مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

عباسی اضافه کرد: توجه به مسائل زیست محیطی در تهیه طرح‌های پژوهشی روند توسعه در بخش‌های مختلف را تسریع می‌کند.

او ادامه داد: دو گروه کاری شامل فناوری و نوآوری با دبیری پارک علم و فناوری و آموزش و پژوهش به دبیری دانشگاه شهرکرد زیر مجموعه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شده است.

عباسی گفت: پیشنهاد‌های این گروه‌های کاری باید مورد بررسی قرار گیرد و در خصوص آن‌ها اظهار نظر شود.

او افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری استفاده از پژوهش‌های کاربردی تهیه شده در استان را در دستور کار قرار دهند.

عباسی اضافه کرد: در این صورت می‌توان سریع تر، آسان‌تر و دقیق‌تر به پیشرفت‌های پایدار در بخش‌های مختلف توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری دست یافت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار