معاون آبزی پروری شیلات خوزستان از آغاز برداشت ماهی از واحدهای دو منظوره پرورش‌ ماهی شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش میرزایی معاون آبزی پروری شیلات خوزستان با اشاره به آغاز برداشت ماهی از واحد‌های دو منظوره پرورش ماهی بهبهان با حضور معاونت آبزی پروری شیلات استان گفت: ترویج فرهنگ آبزی مصرفی گامی مهم به سوی سلامت جامعه است.

او ضمن ابراز خرسندی از انجام این فعالیت ها، بر استفاده بهینه از منابع آبی در آبزی پروری تاکید کرد و بیان داشت: اینگونه فعالیت‌های خُرد، زیر بنای فرهنگ مصرف آبزیان است و به منظور فعال شدن همه ظرفیت‌های آبزی پروری در بهبهان تلاش خواهیم کرد.

میرزایی، گونه‌های برداشت شده ماهی در بهبهان را کپور معمولی و آمور عنوان و اظهار کرد: برداشت ماهی تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

این مقام مسئول میزان برداشت ماهی از واحد‌های دو منظوره شهرستان بهبهان طی پارسال را ۵۰ تن عنوان کرد و اذعان داشت: پیش بینی می‌شود این میزان در سال جاری به دو برابر برسد.

مجید شکاری رییس اداره شیلات بهبهان با ارائه گزارشی کامل از وضعیت واحد‌های دو منظوره پرورش ماهی این شهرستان گفت: بهبهان پتانسیل‌های خوبی دارد که در صورت حمایت‌های بیشتر، تمام این ظرفیت‌ها اجرایی خواهد شد.

او بیان کرد: فعال شدن ظرفیت‌های ابزی پروری بهبهان در ایجاد اشتغالزایی جوانان نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.