پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مارک ویلموتس با کاری که انجام داد به فوتبال ایران خیانت کرد.

پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد سرخپوشان در دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این دیدار با وجود ۱۰ نفره شدن خیلی خوب بازی کرد و در این فصل بعد از چند نتایج ضعیف در ابتدای فصل توانست روند خوب خود را پیدا کند به صدر جدول برسد.

او با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس تهاجمی و تاکتیکی بازی می‌کند گفت: علیپور در خط حمله تنها است واین تیم برای تقویت خود صد درصد نیاز به جذب مهاجم دارد و باید در این پست تقویت شود.

کالدرون مربی بزرگ و صاحب سبکی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد گابریل کالدرون بیان کرد: با توجه به اینکه این تیم در اوایل فصل خوب نتیجه نگرفت، اما کالدرون توانست پرسپولیس را به صدر جدول برساند. کالدرون هم بازیکن بزرگی بوده و هم مربی بزرگ و صاحب سبکی است و می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

۵ تیم در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس های قهرمانی فصل گفت: علاوه بر پرسپولیس تیم‌های سپاهان، استقلال، تراکتور و شهرخودرو از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم هستند. قطعا حضور تیم‌های قدرتمند در لیگ برتر می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و فرقی ندارد اگر استقلال و سپاهان و همه تیم‌ها قوی باشند قطعا تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: پیروانی در پرسپولیس ماندنی است


کی روش از حیثیت فوتبال ما دفاع کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی در زمان کارلوس کی روش به تیم اول آسیا تبدیل شده بود و کمتر تیمی می‌توانست در برابر ما قدرت نمایی کند. درست است تیم کی روش فوتبال زیبا بازی نمی‌کرد، اما با نتایجی که برای ما به دست آورد از حیثیت فوتبال ایران دفاع کرد.

او با بیان اینکه هر چند کی روش با نقد‌های همچون درگیری با مربیان لیگ برتری و یا بی احترامی به پیشکسوتان همراه بود افزود: او مربی بزرگ و کاربلدی بود که با خواسته هاش از فدراسیون برای برنامه هایش به فوتبال کشورمان کمک زیادی کرد.

ویلموتس به فوتبال ایران خیانت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عمکرد ویلموتس گفت: او با بهانه کردن پول به فوتبال کشور ضربه زیادی زد و به فوتبال ایران خیانت کرد. با توجه به اینکه ۴ بازی در ورزشگاه آزادی داریم، ما هم تیم ایران هستیم و می‌توانیم به راحتی بلیت قطر را رزرو می کنیم.

چرا جیب دلالان را پر می‌کنیم؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شرایط به وجود آمده در فوتبال کشور گفت: چرا وقتی می‌دانیم مشکلات بانکی داریم مربی خارجی می‌آوریم؟ بازیکن می‌گوید پول نگرفتم، مربی می‌گوید پول نگرفتم یکی به من بگوید این پول‌ها کجا می‌روند؟

پایان رأفت با بیان اینکه ما با آوردن بازیکن و مربی خارجی فقط جیب دلالان را پر می‌کنیم افزود:نگاه کنید استراماچونی یک ماه هست که رفته و تیم پر طرفدار استقلال مربی ندارد این یعنی به حیثیت و آبروی فوتبالمان ضربه می‌زنیم. به نظرم تا وقتی که مشکل انتقال پول داریم از مربی خارجی استفاده نکنیم بهتر است.

ما از آسیا عقب افتاده ایم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما برنامه‌ای برای فوتبال کشور نداریم و فقط می‌خواهیم با نیروی انسانی جلو برویم در حالی که نیروی انسانی ۲۰ درصد کار است و بقیه باید امکانات و زیر ساخت‌ها مهیا شود.

پایان رافت با اشاره به پیشرفت‌های کشور‌های آسیایی گفت: تیم فوتبال ژاپن با مربی بومی خود دارای برنامه هستند و لژیونر‌های زیادی در سطح اول دنیا دارد. ما با تیم فوتبال پرسپولیس نصف و نیمه تیم ملی قطر دو بر صفر شکست دادیم، ولی الان نگاه کنید قهرمان آسیا شدند و قرار هست جام جهانی برگزار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار