مشاور و پیمانکار پروژه تله کابین کرمانشاه از راه‌اندازی پروژه تله کابین کرمانشاه ظرف ۱۸ ماه آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی شکرآبی مشاور و پیمانکار پروژه تله کابین کرمانشاه با اشاره به تهیه نقشه اجرای خط پروژه تله کابین کرمانشاه گفت : فراخوان سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای بخش‌هایی از این پروژه انجام شده و سه سرمایه گذار دراین زمینه پای کار آمده اند.

او گفت : مناقصه اجرای این پروژه برگزار شده و یازدهم دی‌ماه برنده مناقصه جهت اجرای این پروژه مشخص خواهد شد.

این پیمانکار که ساخت چند پروژه تله کابین در سطح کشور را در کارنامه خود دارد، گفت: برای پیشبرد سریع پروژه، استارت کار را زده‌ایم و تلاش داریم در کنار سرمایه گذار بخش خصوصی، بخش‌هایی از پروژه را خود ما انجام دهیم.

شکرآبی افزود: برای پیشبرد کار، تابستان سال گذشته مسیر جدید را برای تله کابین تعریف کردیم تا مشکلات فعلی پروژه مرتفع شود و در حال حاضر ایستگاه ابتدایی تله کابین از ضلع شمال غربی پارک کوهستان شروع می‌شود.

او افزود: مطالعات اولیه پروژه با مسیر جدید انجام شده و در بحث تامین قطعات آن نیز خوشبختانه ۷۵ درصد قطعات در داخل کشور قابل ساخت و تامین است.

شکرآبی گفت: در بحث قطعات حساس از جمله کابین نیز قرار شده شرکت اتریشی این قطعات را تامین کند.

شکرآبی طول خط تله کابین کرمانشاه را ۱۴۸۰ متر اعلام و گفت: ارتفاع پروژه در مرتفع‌ترین نقطه تله کابین به ۳۵ متر می‌رسد.

پیمانکار پروژه تله کابین کرمانشاه اعتبار لازم برای اجرای این پروژه را ۱۷ میلیارد تومان اعلام وگفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه ظرف ۱۸ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه اهتمام جدی برای این پروژه دارد و ۱۳.۶ میلیارد تومان اعتبار در منابع مالی شهرداری برای این پروژه دیده شده و مابقی اعتبار پروژه نیز از طریق جذب سرمایه گذار برای انجام بخش‌هایی از پروژه تامین می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.