مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : بیش از ۲.۵ میلیون ساعت آموزش مهارتی از ابتدای سال تا کنون در بخش دولتی توسط فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یاور محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال دو میلیون و ۵۴۶ هزار ساعت و نیز ۱۵ هزار و ۳۸۱ نفر دوره آموزش در بخش دولتی توسط فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.

او گفت : در این راستا بیش از ۲۵۲ هزار نفر ساعت معادل دو هزار و ۱۲۹ نفر دوره آموزش در پادگان‌ها، ۱۷۰ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و چهار نفر دوره در سکونتگاه‌های غیر رسمی، ۳۳۳ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و ۲۰۷ نفر دوره در کارگاه‌های مهارت آموزی در محیط واقعی کار آموزش ارائه شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار نفر ساعت معادل ۶ هزار و ۳۵۷ نفر دوره آموزش در کارگاه‌های ثابت شهری و بیش از ۱۴۲ هزار نفر ساعت معادل یک هزار و ۱۲۶ نفر دوره در کارگاه‌های روستایی همچنین ۷۵۵ هزار نفر ساعت معادل ۹۰۷ نفر دوره در کارگاه زندان‌ها آموزش داده شد.

این مسئول گفت: ۱۳۶ هزار واحد آموزش معادل ۹۲۷ نفر دوره در کارگاه سیار شهری و بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت معادل ۴۱۴ نفر دوره در کارگاه صنایع- اصناف و ۱۴ هزار نفر ساعت معادل ۲۵۶ نفر در کارگاه‌های صنایع ضمن کار همچنین ۳۵ هزار نفر ساعت معادل ۲۰۸ نفر دوره در مراکز تخصصی مهارت‌های پیشرفته آموزش داده شد.

محمدی گفت: همچنین در مراکز درمان اجباری معتادان بهبود یافته ۳۱ هزار نفر ساعت معادل ۳۱۶ نفر دوره، در مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی ۲۵ هزار نفر ساعت معادل ۱۹۷ نفر دوره و در مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ۳۵ هزار نفر ساعت معادل ۲۹۶ نفر دوره آموزش ارائه شد.

او گفت: تعهد بخش دولتی فنی و حرفه‌ای ارائه آموزش به یک میلیون و ۵۶۲ هزار نفر در طی یک سال است و ظرف مدت ۹ ماه باید به یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر آموزش ارائه شود که طی این مدت میزان تعهد ۱۱۱ درصد تحقق یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.