مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از وجود ۳۳۱ مهدکودک در سراسر استان زیر نظارت این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: ۱۰۴ مهد از این تعداد روستایی و ۲۲۷ مهدکودک نیز شهری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان‌مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به اهمیت بالای فعالیت مهد‌های کودک در تربیت صحیح کودکان اشاره کرد.

او گفت : با توجه به اینکه کودکان آینده‌سازان این مملکت هستند، ضروری است که شیوه آموزشی آن‌ها به صورت صحیح با استفاده از مربیان مجرب باشد.

او از وجود ۳۳۱ مهدکودک در سراسر استان زیر نظارت بهزیستی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰۴ مهد روستایی و ۲۲۷ مهدکودک نیز شهری هستند.

رضوان‌مدنی گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار کودک در مهد‌های کودک استان مشغول آموزش هستند.

او از افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهد‌های کودک در استان براساس نرخ تورم کشوری خبر داد.

مرتضی کوهی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه از شناسایی مهد‌های کودک غیرمجاز و جلوگیری از فعالیت آن‌ها بر اساس قانون در سطح استان خبر داد و گفت: در این خصوص بامدیران دستگاه‌های ذی‌ربط برای بررسی موضوع طی هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهیمکرد.

فرهاد مرزی، دبیر انجمن کارفرمایان صنفی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بهزیستی متولی رسیدگی به امورات مربوط به مهد‌های کودک است، بر حمایت ویژه مدیرکل از مهد‌های کودک تاکید کرد.

مرزی خواستار بررسی موضوع پرداخت تسهیلات به مدیران مهد‌های کودک برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.