چراغ شب شعر پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پس از ۱۴ سال روشن شد.

برگزاری شب شعر پرستاری در تربت حیدریهمحمد قربانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مراسم شب شعر طنز پرستاری در آستانه روز پرستار و بعد از ۱۴ سال از آخرین اجرای این چنین برنامه‌ای با حضور اساتید، شاعران و پرستاران تربت حیدریه در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

 او با اشاره به برگزاری مراسم شب شعر طنز پرستاری، افزود: شهرستان تربت حیدریه مشاهیر ادبی زیادی را در خود جای داده است و در حال حاضر برگزاری چنین برنامه هایی می‌تواند در توسعه فرهنگ ادبی موثر باشد اما این مهم منوط بر استمرار و پیگیری‌ها مجدانه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ایجاد فضای فرهنگ سازی را در تمامی مراکز علمی و آموزشی امری ضروری دانست و گفت: چنین فضا‌هایی را باید از کانون‌های پرورشی از سنین پایین‌تر شروع کرد تا در دانشگاه بتوانیم محصول و خروجی نهایی را بکار گیریم و آمادسازی حضور در جامعه‌ای پویا را فراهم کنیم.

همچنین در این برنامه شاعران دانشجو و کارمند از دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی سطح شهرستان، انجمن شعر دانشوران رشید و اساتید برجسته شعر و ادب به شعر سرایی پرداختند و مراسم با نوازندگی احسان انوریان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام//ح.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.