شرکت فیسوک به تازگی اعلام کرد که کاربران از این پس برای عضویت در پیام رسان Messenger باید از حساب فیسبوک خود استفاده کنند.

لزوم استفاده از حساب فیسبوک برای عضو در پیام رسان Messengerبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند سال شبکه اجتماعی فیسبوک پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رفت اما با ورود گوشی‌های هوشمند و به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی جدیدتر با امکانات بیشتر، عملا فیسبوک توسط بسیاری از کاربران کنار گذاشته شد، از طرفی هم چند وقتی است که امنیت این شبکه اجتماعی تا حد بسیار زیاد پایین آمده و دائما اطلاعات کاربران توسط هکرها لو می‌رود و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران از این شبکه اجتماعی خارج شوند.

استفاده از حساب کاربری فیسبوک در Messenger

اما فیسبوک برای رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی نرم افزار پیام رسانی با نام Messenger را عرضه کرده که کاربران فیسبوک می‎‌توانند از طریق این پیام رسان با دوستان خود در ارتباط باشند. فیسبوک از سال ۲۰۱۵ به کاربران این اجازه را داد که در صورتی که دارای حساب فیسبوک نباشند نیز بتوانند از طریق شماره موبایل خود در پیام رسان Messenger عضو شوند.

اما این فیسبوک به تازگی اعلام کرده است که از این پس برای عضویت در پیام رسان Messenger داشتن شماره تلفن کافی نیست و کاربران باید حساب فیسبوک داشته باشند. شرکت فیسبوک درباره این موضوع اعلام کرده است که در حال حاضر بیشتر کاربران Messenger از حساب کاربری فیسبوک خود برای عضویت در این پیام رسان استفاده کرده‌اند و شرکت ما قصد دارد کاری کند تا تمامی اعضای این شبکه اجتماعی از حساب فیسبوک خود استفاده کنند.

لزوم استفاده از حساب فیسبوک برای عضو در پیام رسان Messenger

همچنین پیغامی برای کاربرانی که از شماره تلفن خود برای عضویت در این پیام رسان استفاده کرده‌اند نمایش داده خواهد شد و این افراد باید حتما حساب فیسبوک خود را در پیام رسان Messenger وارد کنند. به نظر می‌رسد فیسبوک از این طریق قصد دارد حتی به اجبار آمار کاربران شبکه خود را بالا ببرد و نشان دهد که هنوز هم افراد زیادی در این شبکه عضو می‌شوند.


بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه 


از طرفی هم احتمال دارد فیسبوک در آینده کاربران پیام رسان واتساپ که مالکیت آن متعلق به فیسبوک است را نیز مجبور به استفاده از حساب فیسبوک برای عضویت در آن کند، با این حال باید منتظر انتشار اخبری جدید از فیسبوک در روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.