بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کالدرون سرمربی پرسپولیس جوانمردی کرد که تا پایان نیم فصل اول دوام آورد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: تیم پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن تحت فشار قرار گرفت و خیلی زود این تیم به دفاع روی آورد، اما در نهایت پرسپولیسی‌ها با کسب ۳ امتیاز بازی به خواسته خود رسیدند.  

او ادامه داد: مسائل حاشیه‌ای اطراف تیم پرسپولیس وجود دارد و کالدرون از وضعیتش ناراضی است. به هر حال کالدرون جوانمردی کرد که تا پایان نیم فصل اول دوام آورد و با شرایط خوب و صدرنشینی، تیم را تحویل باشگاه داد. کالدرون بعد از قهرمانی‌های زیاد پرسپولیس مسئولیت این تیم را قبول کرد. در ابتدا این مربی تحت فشار بود و انتقادات زیادی از این مربی کردند، اما گابریل به تدریج توانایی خود را ثابت کرد.

نصرتی: کالدرون با جوانمردی تا پایان نیم فصل اول دوام آورد/ مشکلات خارجی ها ناشی از بی درایتی مسئولان  است 

مدیران از قوانین بین المللی فوتبال مطلع نیستند 

نصرتی درباره اینکه شاید کالدرون هم به سرنوشت استراماچونی دچار شود، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم، اما کالدرون هم حق دارد که خواستار دریافت مطالبات خود باشد. به هر حال بی درایتی مسئولان فوتبال کشورمان است که قرارداد مناسبی با مربیان خارجی منعقد نمی‌کنند. مدیران از قوانین بین المللی فوتبال مطلع نیستند و قرارداد درستی با مربیان و بازیکنان خارجی نمی‌بندند و همین موضوع مشکلاتی را به وجود می‌آورد.  

کار کالدرون در جذب نکردن بازیکن خارجی درست است 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اظهارات کالدرون مبنی بر اینکه نیازی به بازیکن خارجی ندارد، بیان کرد: به نظرم کالدرون  کار خوبی می‌کند که بازیکن خارجی جذب نمی‌کند. بازیکنان خارجی تاکنون کیفیت لازم را نداشته‌اند و  سازگاری شان با شرایط و جو  فوتبال ایران  زمان می‌برد و کار مفیدی هم برای تیم‌های خود نکردند.  

او درباره اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند و فقط نتایج  خوبی گرفته است، گفت: معتقدم پرسپولیس  زیبا بازی می‌کند و فقط به دنبال نتیجه گرفتن نیست. به هر حال ما نباید نتایج پرسپولیس را زیر سئوال ببریم.  

نصرتی درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال در نیم فصل اول بیان کرد: برخی از تیم‌ها عملکرد خوبی داشتند و بعضی دیگر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.  

نصرتی: کالدرون با جوانمردی تا پایان نیم فصل اول دوام آورد/ مشکلات خارجی ها ناشی از بی درایتی مسئولان  است

 نتایج ضعیف منجر به تغییر و تحولات کادر فنی می‌شود

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه ۵ تیم لیگ برتری بدون سرمربی هستند و  ثبات  در نیمکت فنی تیم‌ها وجود ندارد، اظهار کرد: به هر حال برخی از مربیان بهانه‌هایی برای نتیجه نگرفتن دارند. آن‌ها باید بدانند که قبول مسئولیت کردند و باید شرایط تیم خود را بپذیرند. کسب نتیجه لازم برای مدیران مهم است و  نتیجه نگرفتن برخی از تیم‌ها باعث تغییرات در کادر فنی شده است. البته برخی از مربیان همانند صادقی و فرکی باوجود نتایج ضعیف همچنان حمایت می‌شوند.

او در پایان درباره اینکه پیش بینی اش از قهرمان نیم فصل اول خاطر نشان کرد: به نظرم بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان جذاب و دیدنی خواهد بود و نتیجه این بازی قهرمان نیم فصل مشخص می‌کند.  


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - نساجی مازندران صفر/ سرخ پوشان صدرنشین شدند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار