هافبک تیم پرسپولیس گفت: با وجود ۹ نفره شدن، سازمان دفاعی خوبی داشته و توانستیم نساجی را شکست بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی مازندران بیان کرد: خدا را شاکرم توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. در نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم و توانستیم از یک موقعیت استفاده کرده و با برد به رختکن برویم.

او افزود: در نیمه دوم با توجه به اخراج محسن ربیع خواه شرایط مان سخت شد. به نظر من داور می‌توانست کارت زرد دوم را به او نشان ندهد چراکه ۴ ،۵ بازیکن اطراف محسن بودند. پس از آسیب دیدگی سیامک نعمتی هم مجبور شدیم ۹ نفره بازی کنیم.

نوراللهی تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم سازمان دفاعی خیلی خوبی داشت و به همین دلیل توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و بار دیگر به صدر جدول برسیم.

کاپیتان پرسپولیس در بازی با نساجی درباره گلایه‌های گابریل کالدرون گفت: باشگاه تعهداتی به کادرفنی و بازیکنان دارد. برخی نفرات مان هم از سال گذشته طلب دارند. امیدوارم باشگاه در ایام تعطیلات تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار بگیرد تا پرسپولیس با حل شدن آن‌ها نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کند.

او درباره اینکه سرمربی پرسپولیس گفته است در ازای پرداخت مطالبات بازیکنان، حاضر است قید جذب بازیکن خارجی را هم بزند، اظهار داشت: همه می‌دانیم پرداخت مطالبات بازیکن و مربی خارجی در کشورمان سخت شده است. وقتی کالدرون گفته بازیکن خارجی نمی‌خواهد به نظر من بازیکنان داخلی هم می‌توانند نیم فصل دوم پرقدرت ظاهر شوند. تیم مان می‌تواند با جذب ۲،۳ بازیکن داخلی شرایط بهتری داشته باشد و از این وضعیتی که الان دارد قوی‌تر ظاهر شود. لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ پرفشاری با ۴،۵ تیم مدعی پیش رو داریم.

نوراللهی درباره اینکه به نظر می‌رسد باید دریافتی بازیکنان پرسپولیس هم بیشتر شود، گفت: امیدوارم در تعطیلات شرایط مالی باشگاه بهتر شود و مدیران پرسپولیس بتوانند به تعهدات شان عمل کنند.

او درباره دروغگو خوانده شدن برخی از مسئولان باشگاه از سوی کالدرون بیان کرد: امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند تا با انگیزه و پرقدرت‌تر نیم فصل دوم را شروع کنیم. سال گذشته برانکو به آن شکل از پرسپولیس جدا شد، اما تیم مان روی پای خودش ایستاد. هیچکس تصور نمی‌کرد امسال پرسپولیس با تغییر سرمربی اش نتیجه بگیرد، اما کالدرون و دستیارانش برای این امر خیلی تلاش می‌کنند و حق هم دارند. باید قول‌هایی که به او داده شده است عملی شود. باز هم تاکید می‌کنم باشگاه تلاش خود را برای عملی کردن وعده‌ها انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار