مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای اجرای طرح ملی ابرار در استان اردبیل ۹۸۰میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از روند اجرایی این طرح در محور کورائیم به خلفلو گفت: سهم استان اردبیل از طرح ابرار ۹۰ کیلومتر است که ۲۸ کیلومتر از این میزان عقد قرارداد شده و آماده آسفالت می‌باشد.

او تصریح کرد: از این ۲۸ کیلومتر،۱۲ کیلومتر در شهرستان گرمی، ۸ کیلومتر در شهرستان مشکین‌شهر، ۸ کیلومتر در شهرستان اردبیل از نظر شن‌ریزی، بهسازی و زیرسازی آماده شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

رحمتی با بیان اینکه راه روستای خلفلو به طول ۱۰ کیلومتر با مساعد شدن شرایط جوی توسط راهداران شهرستان‌های نیر و کوثر بهسازی، شن ریزی و آسفالت خواهد شد.

او بیان کرد: استان اردبیل ۴ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان ۲ هزارو ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.