معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: اتوبوس‌های مسافری در میادین شهر اردبیل نظم دهی و ساماندهی شده است.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما در حوزه مسافری توقف اتوبوس‌های مسافربری در میادین شهر به خصوص میدان آزادگان و کنار جاده‌ها برای مسافرگیری بود افزود: علاوه بر ایجاد ترافیک در میادین شهر رانندگان بعضا مسافران را بدون داشتن بلیط و بیمه و همچنین با نصف قیمت سوار می‌کردند که این عمل کاملا غیرقانونی بود.

او با اشاره به اینکه این رانندگان نظم عمومی شهر را برهم زده و با تاخیر در حرکت به مقصد مورد نظر موجبات نارضایتی دیگر مسافرانی که در ترمینال سوار شده بودند را نیز فراهم می‌کرد گفت: خوشبختانه با حمایت و دستور ویژه دادستانی و حکم قضایی همه اتوبوس‌ها مکلف شدند مسافر خود را فقط از پایانه و به شرط داشتن بلیط سوار کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بحث ساماندهی و نظم دهی اتوبوس‌های مسافری، اردبیل را جزء استان‌های برتر و نمونه در کشور برشمرد و تصریح کرد: رانندگان خاطی در این حوزه مشمول جریمه شده و با متخلفان به صورت قاطعانه برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

شیرین زاده از مردم و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و توقف از طرف اتوبوس‌های مسافری موضوع را به دفتر مدیریت پایانه واقع در ترمینال و یا اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت ذیربط و رانندگان رسیدگی شود.

او از فعالیت ۵۹ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده پرتلاش در حوزه عمومی مسافربری به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.