ائمه جمعه شهر‌های سراب و میانه از صداوسیمای استان به علت اطلاع رسانی از مناطق زلزله زده این شهر‌ها قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: هر چندقدردانی ائمه جمعه میانه و سراب از صداوسیما نیرو‌های امدادی و خدماتی زحمات بسیاری در ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده متحمل شده‌اند، اما کافی نیست و انتظار می‌رداریم مسئولان در رفع مشکلات اسکان موقت خانوار‌های فرعی و کمبود‌های گرمایشی و بهداشتی تلاش کنند.

اواز اطلاع رسانی صدا و سیما قدردانی کرد و افزود: تیم خبرگزاری صداوسیمای استان شبانه‌روزی در مناطق زلزله زده حضور دارند و اقدامات انجام گرفته و مشکلات مردم را منعکس می‌کنند.

امام جمعه سراب هم گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، هنوز احشام حادثه دیدگان در بیرون نگهداری می‌شود که باید مسئولان هر چه بیشتر برای حل آن تلاش کنند.

حجت الاسلام اکرمی با قدردانی از تلاش‌های صداوسیما تصریح کرد: پیگیری و پخش مسائل زلزله زدگان از بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری و استانی خبرگزاری صدا و سیما، صدای مردم را به گوش مسئولان رساند و موجب دلگرمی اهالی مناطق زلزله زده و حل بسیاری از مشکلات شد و برخی از گره‌های زندگی حادثه دیدگان را گشود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.