فرماندار شهرستان با اعلام کمبود فضای آموزشی درشهرستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان فضا‌های آموزشی موجود جوابگو نبوده و احداث مدارس جدید بخصوص در شهر‌های هریس و کلوانق ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خاکپور فرماندار شهرستان در جلسه شورای آموزش وپرورش هریس با اعلام کمبود فضای آموزشی درشهرستان گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان فضا‌های آموزشی موجود جوابگو نبوده و احداث مدارس جدید بخصوص در شهر‌های هریس و کلوانق ضروری است.

خاکپور در خصوص ایجاد مدارس جدید در شهر‌های هریس و کلوانق به جهت افزایش تعداد دانش آموزان این شهر‌ها در مقطع ابتدایی، خواستارطرح و تصویب آن در کمیته برنامه ریزی شهرستان شد.

او با بیان اینکه ۴۵ درصد بیکاران کشور را افراد تحصیل کرده تشکیل می‌دهند گفت: ما باید تلاش کنیم با توجیه خانواده‌ها و دانش آموزان، آن‌ها را به رشته‌های فنی و حرفه‌ای که در آینده اشتغال زا هستند سوق دهیم.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس دراین جلسه به موضوع محیط زیست اشاره و گفت : حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن مساله‌ای است که در سطح کلان مورد بی توجهی قرار گرفته است و شیوع انواع بیماری‌ها و سایر خطرات و پیامد‌های منفی ناشی از آن تمامی افراد جامعه و نسل‌های آتی را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام احمدی اجرای مدیریت سبز مدارس با موضوع فرهنگ سازی در بین دانش آموزان برای حفظ و احیای محیط زیست درتمامی مدارس شهرستان راخواستارشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.