در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ جزیره، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، ۶ دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ جزیره، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، ۶ دیدار همزمان برگزار شد و در مهمترین بازی ها، چلسی شکست خورد و آرسنال دیگر تیم شهر لندن متوقف شد.


بیشتر بخوانید: تاتنهام ۲ - برایتون یک/مرغابی‌ها در غیاب جهانبخش پیروزی را از دست دادند 


تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان ساوتهمپتون بود که با دو گل مغلوب شد. مایکل اوبافمی در دقیقه ۳۱ و ناتان ردموند در دقیقه ۷۳ گل‌های قدیس‌ها را در این مسابقه به ثمر رساندند.

شاگردان لمپارد با این شکست با ۳۲ امتیاز در رتبه چهارم باقی ماندند. ساوتهمپتون نیز با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جای گرفتند.

در دیگر مسابقه مهم تیم آرسنال با سرمربی جدیدش آرتتا مهمان بورنموث بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. گاسلینگ در دقیقه ۳۵ بورنموث را پیش انداخت و پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۶۳ بازی را برای توپچی‌ها به تساوی کشاند.

آرسنال با ۲۴ امتیاز در رتبه یازدهم و بورنموث با ۲۴ امتیاز در رتبه شانزدهم جای دارند.

همچنین تیم اورتون در نخستین تجربه سرمربیگری کارلو آنچلوتی سرمربی مطرح ایتالیایی روی نیمکت این تیم، با تک گل کلاورت لوین در دقیقه ۸۰ مهمانش برنلی را شکست داد. تیم فرهاد مشیری (مالک ایرانی اورتون) با این برد ۲۲ امتیازی شد و به رتبه سیزدهم رسید. برنلی هم با ۲۴ امتیاز دوازدهم است.

در سایر دیدار‌های همزمان، استون ویلا با یک گل نوریچ سیتی را برد، کریستال پالاس دو بر یک وست هم را شکست داد و مصاف تیم‌های شفیلد یونایتد و واتفورد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار