سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: به نظرم بهتر است برای دیدار‌های مرحله پلی آف از داوران خارجی استفاده شود تا داوران خوب ما به قضاوت نادرست متهم نشوند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی انجام ندادیم و بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند.

او در ادامه افزود: ما بهترین داوران آسیا را در اختیار داریم، اما ۲ سال پیش عنوان شده بود که بازی‌ها را برای تیم مهرام در می‌آورند و تصور می‌کنم با این‌گونه صحبت‌ها به داوری خوب ما خدشه وارد می‌کنند برای همین من از طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و سیفی زاده مسئول داوران و برگزاری مسابقات می‌خواهم تا برای مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از داوران خارجی بهره ببریم.


بیشتر بخوانید: پیروزی نزدیک ذوب آهن در مقابل مهرام


سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: چنین درخواستی دارم، زیرا برخی فکر می‌کنند که سوت‌ها به نفع مهرام زده می‌شود در صورتی که اینطور نیست و من نمی‌دانم که این داوران چه گناهی کرده اند که این گونه درباره آن‌ها صحبت می‌شود. این صحبت‌ها را عنوان می‌کنم، زیرا هر کجا که می‌رویم به ما می‌گویند مهرام فدراسیون و من نمی‌خواهم که داوران ما در برابر چنین اتهامی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار