مهم‌ترین حوادث امروز ۵ دی‌ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۱ کیلو مواد مخدر در نی ریز

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز، ۴۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از محور‌های مواصلاتی شهرستان انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ سید محمد یوسفی ادامه داد: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی، به دو دستگاه خودرو پژو پارس و وانت نسیان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو پژو پارس ۳۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از خودرو وانت نیسان ۱۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز افزود: در این راستا ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف ۶۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول جوکار گفت: ماموران انتظامی شهرستان از وجود تعدادی دستگاه ماینر در حال کار در یک باب منزل مسکونی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات وهماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۶۲ دستگاه ماینر کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: برابر با نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز و آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور بالا بردن احساس امنیت شهروندان توسط ماموران این فرماندهی اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران موفق به کشف ۲ کیلو و ۸۸۲ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۲۱ خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ عبادی نژاد با اشاره به اجرای مستمر برخورد با جرایم و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با پلیس همکاری و مشارکت کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در آباده

فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی برفعالیت یک باند تهیه وتوزیع ونگهداری موادمخدرتوسط شخصی در یک واحد دامداری اطراف شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: سرانجام ماموران پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی متهمان شده و طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۶ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، یک قبضه اسلحه شکاری به همراه فشنگ‌های مربوطه، یک عدد قمه و بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این خصوص تعداد ۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان توقیف شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به همراه ماموران یگان امداد در یک ایست بازرسی مقطعی در محور اتوبان شیراز- اصفهان، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی ازاین خودرو، ۱۵۹ عددچمدان، یک دستگاه یخچال فریزر، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۵۶ ثوب انواع لباس قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه بر اساس اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.