بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: رقابت بسیار حساس و نزدیکی بین ۶ تیم بالای جدول در لیگ برتر فوتبال بانوان وجود ندارد.

میترا نظری بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اوضاع تیم ما نسبت به اوایل فصل بسیار بهتر شده است، امسال مربی و بازیکنان جدیدی به تیم ما آمده اند و در هفته‌های نخست هماهنگی لازم را نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم نتایج مورد انتظارمان را کسب کنیم. خوشبختانه وضعیت تیم ما تغییر کرده است و امیدواریم که روز به روز بهتر شویم.

او تصریح کرد: سطح مسابقات لیگ ما بالا است و جدال حساسی بین ۶ تیم بالای جدول وجود دارد، اگر از فوتبال بانوان حمایت شود شرایط مالی باشگاه‌ها بهبود می‌یابد و آن‌ها می‌توانند با بازیکنان خوب لیگ قرارداد امضا کنند. در این صورت با بخش شدن بازیکنان در تمامی تیم‌ها کیفیت لیگ بالا می رود.

نظری افزود: شهرداری بم، وچان کردستان، سپاهان و پالایش گاز ایلام تیم‌های مدعی در مسابقات بانوان هستند. متاسفانه تنها شرایط چند تیم در لیگ بانوان خوب است و تیم‌های پایین جدولی با مشکلات مالی زیادی روبه رو هستند. امیدوارم اوضاع مالی تمام باشگاه‌ها بهبود یابد.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان  گفت: بازی این هفته تیم ما مقابل پالایش گاز ایلام حساس است و هر ۲ تیم برای کسب امتیاز به میدان می‌روند. تمام تلاش ما این است که نتیجه خوبی را رقم بزنیم. متاسفانه سطح داورانی که لیگ امسال را قضاوت می‌کنند بسیار پایین  است و از داوران کم تجربه به راحتی در لیگ برتر استفاده می‌شود. امیدوارم با بهبود سطح داوران بتوان در جهت بهتر شدن فوتبال بانوان گامی برداشت.


بیشتر بخوانید: بم یا وچان، کدام تیم قهرمان نیم فصل فوتبال بانوان می‌شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار