رقابت‌های لیگ‌ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا صبح امروز پنجشنبه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

کلیپرز برنده دربی لس آنجلس/ شکست دور از انتظار هیوستون، دنور و میلواکیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در آستانه سال نو میلادی، بامداد و صبح امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آن‌ها تیم‌های بسکتبال لس آنجلس لیکرز و لس آنجلس کلیپرز که به ترتیب در جایگاه اول و سوم جدول رده بندی کنفرانس غرب قرار داشتند به مصاف هم رفتند.

این بازی بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد و در نهایت این تیم کلیپرز بود که موفق شد با درخشش ستارگانش با نتیجه نزدیک ۱۱۱ - ۱۰۶ برنده این بازی مهم باشد و به بیست و سومین برد فصل خود دست یابد، لیکرز که این روز‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرد هفتمین شکست فصلش را تجربه کرد و در تعداد برد‌ها تنها با یک اختلاف نسبت به رقیبش در صدر جدول حضور دارد.

دیگر دیدار امروز هم میان تیم‌های هیوستون و گلدن استیت انجام که در پایان این بازی نتیجه‌ای دور از انتظار به دست آمد و گلدن استیت با نتیجه ۱۱۶-۱۰۴ برنده بازی شد، آن‌ها با این پیروزی هشتمین برد فصل را به دست آوردند و نوار پیروزی‌های حریف هم قطع کردند تا این تیم نتواند بیست و دومین برد فصلش را به دست آورد. با این حال هیوستونی‌ها همچنان تیم چهارم کنفرانس غرب هستند و حریفشان هم در انتهای جدول قرار دارد.

تیم دنور دیگر مدعی کنفرانس غرب هم در بازی‌ دور از انتظار ۱۱۲-۱۰۰ به نیواورلان باخت تا نهمین باخت فصلش را تجربه کند، آن‌ها با این نتیجه هم همچنان تیم دوم جدول رده بندی هستند و حریفشان هم در رده چهاردهم جدول ۱۵ تیمی کنفرانس غرب حضور دارند.

میلواکی هم در بازی بزرگ کنفرانس با فیلادلفیا بازی کرد و با نتیجه ۱۲۱ -۱۰۹ شکست خورد تا یکی دیگر از نتایج عجیب را رقم بزند. آن‌ها همچنان با این شکست صدر نشین کنفرانس شرق هستند و حریفشان، یعنی فیلادلفیا هم در رده چارم جدول رده بندی قرار دارد.

بوستون سلتیک هم در دیگر بازی مهم تورنتو رپتورز قهرمان فصل قبل NBA را ۱۱۸-۱۰۲ برد تا همچنان در ردا دوم کنفرانس شرق باقی بماند، تورنتو ام تیم ششم جدول است.

رقابت‌های لیگ‌بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح فردا با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار