رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و و صبح امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

شکست‌مدعیان در کنفرانس غرب/ پیروزی مقتدرانه میلواکی و بوستونبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم‌های بسکتبال دنور و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند.

لیکرزی‌ها که چند روزی است نتایج خوبی نمی‌گیرند در بازی امروز هم خوب نبودند و ششمین باخت فصلشان را تجربه کردند. آن‌ها در بازی امروز با نتیجه ۱۲۸ - ۱۰۴ شکست خوردند، اما همچنان با ۲۴ برد در ۳۰ بازی صدرنشین کنفرانس غرب هستند.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلپرز هم که در جایگاه دوم رده بندی کنفرانس غرب حضور دارد امروز با تیم اوکلاهاما بازی کرد و در نهایت با نتیجه ۱۱۸ - ۱۱۲ شکست خورد تا دهمین شکست فصلش را تجربه کند. البته آن‌ها با آمار ۲۲ بردی که دارند همچنان در جایگاه دوم کنفرانس شرق هستند.

تورنتو رپتورز هم در یک بازی نزدیک و البته حساس با نتیجه ۱۱۰ - ۱۰۷ برابر دالاس به پیروزی رسید تا بیست و یکمین برد فصلش را کسب کند. آن‌ها با این آمار یک پله صعود را تجربه کردند و حالا در جایگاه چهارم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارند.

بوستون هم در یکی از بازی‌ها مهم کنفرانس شرق امروز با شارلوت بازی کرد و با نتیجه ۱۱۹ - ۹۳ به پیثروزی رسید تا برد مقتدرانه‌ای برابر این تیم نه چندان قوی کسب کند، آن‌ها با این پیروزی در مجموع ۲۷ بازی به آمار ۲۰ برد دست یافتند تا پائین تز از میلواکی در جایگاه دوم کنفرانس شرق حضور داشته باشند.

میلواکی هم در ادامه روند خوب این روز هایش با نتیجه ۱۱۷ - ۸۹ ایندیانا را شکست داد تا با ۲۷ برد صدرنشینی خود در کنفرانس شرقش را مستحکم‌تر از قبل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار