رئیس امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در مراسم های ترحیم به جای خرید تاج گل، هزینه آن را صرف خرید دارو و درمان بیماران نیازمند می‌شود.

هزینه‌هایی که به کار خیر ختم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، رئیس امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: به منظور فرهنگ سازی و کمک به بیماران سخت درمان نیازمند، طرحی را به اجرا درآوردیم که در آن مردم را به جای خرید تاج گل‌های طبیعی در مراسم ترحیم که هزینه‌های گزافی هم حیف و میل می‌شود، تشویق به کمک به درمان بیماران سرطانی می‌کنیم.

او افزود: به عنوان مثال به جای اینکه چند صد هزار تومان را خرج یک تاج گل که پس از مدتی هم خشک و غیر قابل استفاده می‌شود کنند، هزینه آن را در اختیار مجمع قرار می‌دهد تا صرف تهیه دارو و درمان بیماران سرطانی که بضاعت مالی ندارند شود.

رئیس امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت گفت: با هزینه یکی از خیرین سلامت چند عدد تاج گل مصنوعی تهیه شده که این گل‌ها به مراسم ختم برده می‌شود و اعلام می‌شود که هزینه گل طبیعی به بیماران نیازمند اختصاص داده شده است.

شاکری با بیان اینکه این طرح خدا پسندانه چند ماهی است که در استان همدان اجرا شده، گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان از این راه جمع آوری شده که همگی صرف هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان شده است.

او از مردم خواست تا با مشارکت در این طرح به یاری بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های دارو و درمان خود را ندارند کمک کنند.

رئیس امور مددکاری و مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: یک هزار و ۳۵۰ بیمار سخت درمان و نیازمند تحت پوشش این مجمع هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.