مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به آغاز بارش شدید باران و ریزش برف در مناطق مرتفع ایلام نسبت به خطر آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن جاده‌های، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال تردد هشدار داد.

احتمال وقوع سیلاب در ایلام؛ هشدار مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سعید رضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: آغاز شدید بارش باران از شامگاه چهارشنبه و ریزش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی ایلام خطر آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی و سردسیر، احتمال سیلاب شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی را در پی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام افزود: به جهت پیشگیری از هرگونه حادثه مرتبط با این وضعیت جوی ضمن اعلام آمادگی به دستگاه‌های امداد‌رسان، از شهروندان ایلامی در تمام نقاط استان اعم از شهری و روستایی استدعای آن را دارد که خطرسیل، صاعقه، تندباد، تگرگ، افت دما و سایر حوادث احتمالی را جدی و نسبت به رعایت جوانب آن را داشته باشند.

کریمیان یادآورشد: شهروندان تردد‌های غیر ضرور را کاهش و درصورت تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی تردد کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.