فرماندار ایلام گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها در روز‌های منتهی به اربعین۹۸ همه دستگاه‌ها خود را برای خدمت به زوار آماده کنند.

نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گراوند فرماندار ایلام در نشست شورای مدیریت بحران شهرستان با اشاره به آغاز بارش نزولات آسمانی در هفته آینده گفت: مسئولان شهرستان می‌بایست با برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب‌های احتمالی اقدام کنند.

او ادامه داد: بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در مهرماه و آبان ماه سال جاری بارندگی داریم که می‌بایست مدیران در جهت کوچ عشایر، اسکان دائمی و موقت آن‌ها و ذخیره‌سازی سوخت برای عشایر و کشاورزان اقدام کنند.

گراوند همچنین با تقدیر از اقدام شهرداری در بازسازی سیل بند‌های شهر ایلام تاکید کرد: با وجود خسارت‌های سیل فروردین ماه سال جاری به سیل بند‌ها و تاسیسات شهری، شهرداری در کمترین زمان نسبت به بهسازی آن‌ها اقدام کرده است که خود قابل تقدیر است.

او همچنین به اجرای سیل بند‌های اطراف شهر توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در جهت جلوگیری از ورود سیلاب‌ها به داخل شهر ایلام تاکید کرد و افزود: در زمینه اجرای سیل بند‌های اطراف شهر ایلام نیز ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندارایلام همچنین با اشاره به احتمال بارش در زمان اربعین ۹۸ از دستگاه‌های خدماتی خواست با برنامه ریزی خود را برای کمک به زائران آماده کنند.

انتهای پیام/ ن

برگزاری نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.