رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اقدامات به موقع دستگاه قضایی از تعطیلی و بیکار شدن ۲۲۰ نیروی انسانی کارخانه اروند چرخ رفسنجان جلوگیری شد.

جلوگیری از بیکار شدن ۲۲۰ نفر از پرسنل کارخانه اروندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از معاونان دادگستری استان و مقامات قضایی محلی در راستای حمایت حقوقی و قضایی از رونق تولید، از کارخانه اروند چرخ رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید موحد رییس ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در دادگستری کل استان کرمان گفت: پس از کسب درخواستی از سوی کارخانه تولیدی اروند چرخ رفسنجان مبنی بر جلوگیری از تعطیلی این کارخانه به دلیل مشکلات بانکی پیش آمده، بدون فوت وقت رسیدگی به این موضوع دردستور کار این ستاد قرار گرفت.

او تصریح کرد: مدیران کارخانه و مدیران بانکی استان به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان دعوت شدند و پس از مذاکره اعضای ستاد با طرفین، این ستاد پیشنهادات خود را ارائه داد.

موحد تصریح کرد: خوشبختانه توافق‌هایی بین سیستم بانکی و فعال اقتصادی صورت گرفت و طرفین ۵ فقره دادخواست را که مخالف یکدیگر مطرح کرده بودند، برگرداندند.

او افزود: با این اقدام به موقع از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکار شدن ۲۲۰ نفر از کارمندان این کارخانه جلوگیری شد.

رییس شورای قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه در این رابطه دستورات قضایی لازم برای رفع توقیف وسایل نقلیه مربوط به کارخانه صادر شده است، افزود: همچنین کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره کل بازرسی، اداره کل اطلاعات، اتاق بازرگانی و سیستم بانکی تشکیل و با استفاده از نظر کارشناسان رسمی دادگستری بدهی گروه صنعتی داچ به سیستم بانکی مشخص تا اقدامات بعدی نیز برای وصول مطالبات بانک صورت پذیرد.

در این بازدید علی احسان مدیرعامل کارخانه اروند چرخ رفسنجان از این کارخانه گفت: خوشبختانه تمام تحریم‌های دوره اول را به فرصت تبدیل کرده ایم و توانسته ایم ظرفیت تولید کارخانه اروند چرخ را از ۳ هزار حلقه رینگ در شبانه روز به ۶ هزار حلقه برسانیم.

او افزود: به حول و قوه الهی با گذراندن دور دوم تحریم‌های نابرابر و ناجوانمردانه، آینده‌ای روشن و افقی پرتوان در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.