نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اگر ما می‌خواهیم انقلاب را یاری کنیم باید کاری کنیم جوانان به میدان بیایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی در نشست صمیمی جوانان و فعالان قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ستاد نمازجمعه شهرستان سمنان گفت: عقاید ما در پیشبرد اهداف از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید عقایدمان درست باشد.

او افزود: حرکت جهادی شروع شده است و امیدواریم بتوانیم با حرکت انقلابی دولت جوان انقلابی داشته باشیم.

آیت الله شاهچراغی همچنین در خصوص اهمیت انتخابات هم اظهار داشت: ما باید مجلس و انتخابات را مهم بدانیم و در تعیین سرنوشت کشور تاثیر گذار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ما باید شعار افتخار به گذشته و امید به آینده را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و نقاط قوت گذشته را تقویت کنیم تا بتوانیم آینده‌ای امیدوار برای کشور رقم بزنیم.

رئیس قرارگاه امام رضا (ع) کشور هم در این نشست گفت: مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب کلید واژه‌ها و چراغ راه را داده اند و ما باید با تلاش و کوشش این راه را ادامه دهیم.

مسکنی افزود: اینترنت و فضای مجازی در بروز آسیب‌های اجنماعی تاثیر گذار است و باید بدان توجه داشت و برنامه مشخصی برای آن طراحی کرد تا بتوانیم آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را کاهش دهیم.

مسئول قرار گاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان سمنان هم در این نشست گفت: مقرر شده بود که قرار گاه‌های فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان فعال شود و اکنون ۱۸ قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با مدیریت امام جمعه شهرستان‌ها فعال شده است.

حجت الاسلام انصاری نیا افزود: ما تلاشمان این است که از جوانان استفاده کنیم، چون در مباحث فرهنگی و اجتماعی بسیار کمک کننده هستند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار