پیشگویی پیرزن نابینای بلغاری برای ترامپ در سال ۲۰۲۰!

بابا وانگا ملقب به «نوستراداموس بالکان» که حملات یازده سپتامبر، ظهور داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیشگویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال ۲۰۲۰ نیز چند پیشگویی مهم انجام داد.

پیشگویی پیرزن نابینای بلغاری برای ترامپ در سال ۲۰۲۰!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سان، یک پیرزن نابینای بلغاری که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر، ظهور گروه تروریستی داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود، از قرار معلوم چند پیشگویی مهم نیز برای سال ۲۰۲۰ انجام داده است!

ظاهرا این زن بلغاری که «بابا وانگا» نام دارد و در سال ۱۹۹۶ در ۸۵ سالگی درگذشت، توانایی‌های فوق‌طبیعی شگفت‌انگیزی در خصوص پیش‌بینی آینده داشته که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر اتفاقات بزرگ جهان را پیش‌بینی کند.

پیش‌گویی‌های بابا وانگا برای سال ۲۰۲۰

این پیرزن نابینا که به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموسِ منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، درباره سال ۲۰۲۰ چندین پیش‌گویی جنجالی داشته که دو مورد از مهترین آن‌ها درباره روسای جمهوری آمریکا و روسیه است. بابا وانگا برای سال ۲۰۲۰ زندگی دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین را همچون سال گذشته در معرض خطر پیش‌بینی کرده است.

او در این باره گفته که جان رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) در سال ۲۰۲۰ به خطر خواهد افتاد و او از سوی فردی در داخل کاخ کرملین مورد سوءقصد قرار خواهد گرفت. البته او به این نکته که آیا این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر، اشاره‌ای نکرده است.

بابا وانگا برای ترامپ هم پیش‌بینی مشابهی انجام داده است. او در پیشگویی‌های خود گفته است که رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۲۰ دچار تومور مغزی شده و ممکن است به همین خاطر شنوایی یا حتی جان خود را از دست بدهد.

او برای سال ۲۰۱۹ نیز پیشگویی مشابهی برای رئیس‌جمهور آمریکا کرده بود که به حقیقت نپیوست. البته اواخر ماه نوامبر (اوایل آذرماه) شایعاتی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی آمریکا درباره سکته کردن ترامپ مطرح شد که خود او پس از مدتی این شایعات را تکذیب کرد.

نکته جالب آنکه «نوستراداموس» پیشگو و اخترشناس معروف فرانسوی قرن شانزدهم نیز در یکی از بحث‌برانگیزترین پیشگویی‌های خود برای سال ۲۰۲۰ از ترور یا مرگ یکی از مهمترین رهبران جهان در آمریکا خبر داده است!

این پیرزن بلغاری همچنین از احتمال یک حمله شیمیایی در اروپا در سال ۲۰۲۰ خبر داده و پیش‌بینی کرده است که اروپا در این سال به دست "گروه‌های افراط‌گرای مسلمان" خواهد افتاد. بابا وانگا برای سال‌های قبل نیز چنین پیش‌بینی مشابهی انجام داده بود.

بابا وانگا علاوه بر این چندین مورد زلزله و سونامی را نیز در سال ۲۰۲۰ برای قاره آسیا پیش‌بینی کرده که طبق ادعای او قربانیان زیادی خواهد گرفت.

بابا وانگا کیست و از چه زمانی معروف شد؟

بابا وانگا در ۳ اکتبر ۱۹۱۱ در شهر استرومیکا در مقدونیه امروزی متولد شد. آنطورکه گفته شده، او در کودکی پس از گرفتار شدن در یک توفان وحشتناک، به طرز مرموزی بینایی خود را از دست داد و تا پایان عمرش نابینا باقی ماند. البته برخی گفته‌اند او بر اثر این حادثه به طور کامل نابینا نشد و تا حد بسیار کمی می‌توانست محیط اطراف خود را ببیند.

با این حال، برخی مدعی‌اند که بابا وانگا با همین شرایط جسمی، پیش از مرگش آینده جهان را تا سال ۵۰۵۹ میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین خواهد بود، پیش‌بینی کرده است. به همین دلیل، با وجود آنکه بیش از دو دهه از مرگ او می‌گذرد، برخی افراد در جهان در پایان هر سال برای پیش‌بینی اتفاقات سال بعد به پیش‌گویی‌های او مراجعه می‌کنند.

بابا وانگا برای اولین بار زمانی به شهرت جهانی رسید که پیشگویی او درباره غرق شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۲۰۰۰ به حقیقت پیوست. افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا اعتقاد دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او پیش‌گویی‌های خودش را بیش از ۲۰ سال پیش (قبل از مرگش) انجام داده، اکنون می‌توان در آن‌ها رگه‌هایی از حقیقت را مشاهده کرد.

به عنوان نمونه، آن‌ها مدعی‌اند بابا وانگا دوازده سال قبل از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ یعنی در سال ۱۹۸۹ پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین (هواپیما) به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه خون افراد بی‌گناه زیادی (اشاره به حمله آمریکا به عراق و افغانستان) "توسط گرگ‌ها" به زمین ریخته خواهد شد.

همچنین در زمانی که این پیرزن بلغاری تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها ۴.۱ درصد بود، اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

او همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.

بابا وانگا حتی ظهور یک "ارتش افراط‌گرا" و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او در نظر گرفت. به قدرت رسیدن پوتین در روسیه نیز یکی دیگر از پیش‌گویی‌هایی است که او سال‌ها پیش از این انجام داده بود.

از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.

بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال ۲۰۲۸ خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که تاکنون ۶۸ درصد پیش‌گویی‌های این پیرزن بلغاری درست از آب درآمده است؛ هرچند طرفداران او این رقم را ۸۵ درصد اعلام کرده‌اند! استناد طرفداران او به تحقیقی است که دکتر «گئورگی لوزانُف» مدیر سابق موسسه نشانه‌شناسی بلغارستان در این باره انجام داده است.

با این حال چندین مورد از پیشگویی‌های او به وضوح اشتباه از آب درآمده است؛ از جمله اینکه او پیش بینی کرده بود که دو کشور که نام آن‌ها با حرف "ب" شروع می‌شود فینال جام جهانی ۱۹۹۴ را برگزار خواهند کرد، ولی در نهایت این برزیل و ایتالیا بودند که به فینال راه یافتند.

وی چندین پیشگویی جنجالی نیز انجام داده که هنوز زمان زیادی تا اثبات درستی آن‌ها باقی مانده است. تغییر مدار زمین در سال ۲۰۲۳، استفاده آمریکا از یک سلاح جدید برای اعمال تغییرات آب و هوایی در سال ۲۰۶۶ و تحقق رویای بشر در سال ۲۳۰۴ برای "سفر در زمان" از جمله این پیشگویی‌ها هستند.

پیشگویی‌های بابا وانگا درباره حوادث و اتفاقات جهان در حالی هر سال در آستانه سال نو میلادی نقل محافل خبری می‌شود که هیچ نسخه مکتوب و مستندی درباره این پیشگویی‌ها وجود ندارد. روزنامه واشنگتن پست طی تحقیقی در سال ۲۰۱۲ فاش کرد که بسیاری از پیشگویی‌هایی که هر ساله به این پیرزن نابینای بلغاری نسبت داده می‌شود ریشه در شبکه‌های اجتماعی روسی‌زبان دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مرگ ترامپ با سقوط هواپیماست
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
پس ترامپ نمرد شد ۲۰۲۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
از دوتاش خیلی خوشم اومد.توپیدن ترامپ و افتادن اروپا به دست اسلامگراهای افراطی.این یعنی دست قدرت الهی ایران را زره بندی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عدنان ♥️
۱۴:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
من پیش بینی میکنم سال 2022 ایران از مرحله گروهی جام جهانی بالا تر میره و حتی به جمع 8 تیم برتر راه پیدا میکنه ولی متاسفانه مقابل برزیل در ضربات پنالتی شکست میخوره
Iran (Islamic Republic of)
پیشگوی اعظم
۱۲:۲۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
فردا خورشید از مشرق طلوع ودر مغرب غروب میکند
فردا در روز هوا روشن ودرشب تاریک میشود
همه پیشگویی های من تا به حال 100% به حقیقت پیوسته است
آیا ایمان نمی اورید!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید خواجه
۰۰:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
به نظر من فرانسه در چند ماه دیگر اجبارا در جهت حفظ منافع و فارق شدن از بیکاری فزاینده به یکی از کشورهای جهان سوم حمله نظامی خواهد نمود ، طوفانی از سوی دریا با سرعت ۹۰ الی۱۱۰ کیلومتر در ساعت یکی از شهرهای آمریکا را در خواهد نوردید ،وسپس خاورمیانه آبستن حوادث دیگری خواهد شد، نیروهای نظامی آمریکا ، انگلیس و اسراییل در سواحل چین و تایوان ویا در نزدیکی آبهای روسیه دست به تمرینات نظامی خواهند زد
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۹:۴۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
ریزش بورس ایران رو پیش بینی نکرده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سکته مغزی یا تومور مغزی برای ترامپ ازلحاظ پزشکی طبیعی است.وحتی پیشگیری هم نمی تواند بکند.
Iran (Islamic Republic of)
Mafi
۱۷:۵۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
وقتی انسانها، هیچ توجه ی به جهان اطراف خود نداشته باشند، به طوری که حتی توانایی حل کوچک ترین مشکلات زندگی خود رو ندارند، و تنها درگیر گذشته و زندگی محدود خود هستند ،جایی برای بحث در مورد آینده و تحلیل پیشگویی های پیشگویان باقی نمی ماند ،چرا که علم لازم و درک کافی درباره ی بسیاری از حقایق جهان هستی و ماورا هنوز در ذهن های بسیاری از مردم نمی کنجد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
معمولا فراماسون ها از این بازی گوشیها زیاد دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
اینجا نوشته گرسنگی در سال 2028 تمام خواهد شد یعنی کرونا 8 سال دیگر هم مهمان ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
هرکی هر کی هرچیزی دوست دارن مینویسن
Iran (Islamic Republic of)
اتنا شهیدی
۱۷:۵۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
این نو که همه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
من میگم که اینا همشون مضخرفه مقه نه
Iran (Islamic Republic of)
بابا لنگ دراز
۲۰:۱۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
درمورد خروج انگلیسی از اتحادیه که پیش بینی کردن! درمورد خروج ترامپ از برجام چیزی نگفتن؟؟!! :-)))
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بزارید منم یه پیش گویی کنم که اونم قراره دسال 2021 ترامپ ترور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
ما فقط خدا را بزرگترین پیشگوی جهان مینامیم و فقط او میداند که چه اتفاقی می افتد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
عمرزمین میلیاردها ساله..ب مرور زمین پراز اشغال درختان کم میوها کم و مصنوعی انسان ها حیوانات پرندگان در حال انقراض و دراخر هم نابود
Iran (Islamic Republic of)
اسیه
۱۵:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ولی من که از دلم برای سیاه پوسته سوخت در اصل امریکا برای
سیاه پوست ها بود ولی این انگلیسی های سگ پدر آمدند همه
چیز را به گند کشاندند
Germany
محمد
۱۷:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
برای سرخ‌پوست‌ها بود.
بسیاری از سیاه پوست‌ها برده هایی بودن که از آفریقا آورده شدن.
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۸:۱۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان حضرت محمد ص بزرگترین پیشوای دین ما1400سال پیش همه چیزروبه ماگفتن از خوردن حیوانات حرام گوشت بپرهیزید واسه چی این چینی هااومدن گوشت حیوانات حرام گوشت روکوفت کردن این هم اخر وعاقبتش
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۸:۱۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان حضرت محمد ص بزرگترین پیشوای دین ما1400سال پیش همه چیزروبه ماگفتن از خوردن حیوانات حرام گوشت بپرهیزید واسه چی این چینی هااومدن گوشت حیوانات حرام گوشت روکوفت کردن این هم اخر وعاقبتش
Netherlands
دو قدم مانده به مرگ
۰۹:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این خانم 30ساله فوت کرده و برخی پیش بینی هاش به طرز عجیبی رخ داده خیلی ها هم رخ نداده....بحرحال مردم دنیا اعمال خودشون رو به ارث می برن و بهشت و دوزخ چیزی جز اعمال دنیا و پاکی بهشت چیزی جز طهارت جسمی و قلبی نیست...اگر آدم پاک باشه بخشنده باشه مهربان باشه و از کینه حسادت غرور منیت اوج شهوت حرام خالی باشه بهشتی رو به ارث می بره که پاک هست بخشنده هست زیبا هست مهربان هست اما اگر نتونه شیطان نفس خودشو مسلمان کنه جایی تاریک ناپاک نامن تنگ خالی از آرامش و پر از آتش ناملایمات و شیطاینی از حسد کینه بغض غرور منیت اجب عصبانیت و..را با ارث خواهد برد....مبدا میل خود را عوض کنید و جز بنده خدا نباشید که بنده مردم بودن عاقبتی ندارد..بعضی ها همین الان در جهنمند...اما هنوز هم دیر نشده
Iran (Islamic Republic of)
عدنان
۱۸:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا خودش هرکاری بخواد انجام مي ده این همه بلا که‌ میاد برای اینکه خدارا فراموش کردیم درضمن آمریکا همه این کار هارا برنامه ریزی کرده تا مردم روفریب بده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
anti-body
۰۰:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
همش چرته.کسی همچین قدرتی نداره.مهمترین اتفاق 2020 شیوع ویروس جهانی کرونا هست و احتمالا تا پایان سال ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من آینده قابل پیش بینی نیست چون همون طور که افکار امروز ما فردای ما رو می سازه پس افکار امروز بشر آینده بشریت رو می سازه پس باور تک تک ماهاست که ایندمون رو می سازه پس به جای توجه و تمرکز کردن به افکار مالیخولیایی یه آدم که خیلی ها در زمان خودش باورش کردن و بزرگش کردن سعی کنید دنیایی تصور کنید که دوست دارید باشه یه دنیای زیبا و پر از نور و روشنایی افکار و باورهای ماست که آینده رو می سازه
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۰۲:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اونایی که امکان دارد انسان درش دخیل باشد حقیقت پیوسته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
مسخره ها حالا من یه پیشگویی بکنم نمی ذارید تو اینترنت بعد این پیر زن رو میذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
پس چراشهاب سنگی که میگن قراره به زمین برخوردکنه پیش بینی نشده واینکه درسته میگن باصاعقه چشماشوازدست داده؟ ؟پس چراپیش بینی نکرددوقدم اونورتربره صاعقه بهش برخوردمیکنه وچشماشوازدست میده
Iran (Islamic Republic of)
مهناز
۱۳:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
روح. باباوانگاشاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ماایرانیا فقط بلدیم همه چی رو ب مسخره بگیریم
Italy
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
پناه برخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
همش چرنده.منم هزارتاپیش بینی میکم باچنددرصدخطاچندتاییش بالاخره درست ازآب درمیاد.پیش بینیهاش واسه ۲۰۱۹ درست ازآب درنیومد هموناروواسه ۲۰۲۰تکرارمیکنن.ملتوهالوگیرآوردن
Iran (Islamic Republic of)
فرهادم
۱۱:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
لطفا منبع مطالب رو بیان کنید؟ از کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
Hesam009
۲۱:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
بابا وانگا پیش بینی کرده بود مهران غفوریان سال 2019 لاغر میکنه که کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۰:۳۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
این پیش بینی بابا وانگا در مورد سال ۲۰۲۰ که آسیا قربانیان زیادی میدهد با زلزله یا سونامی درست نیست
این پیش بینی یعنی همین کرونا که قربانیان زیادی تا الان گرفته و داره بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
ترور یکی از رهبران بزرگ جهان یعنی حاج قاسم که متاسفانه اتفاق افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
به نظرمن بااین وضعیتی که رهبران جهان هرکدام میخواهند قدرت خوذشان را به رخ دیگری بکشند وخود را صاحب جهان بدانند، مطمئنا هیچکدام از این پیشگویی های باباوانگا ونوستراداموس به وقوع نخواهد پیوست، چون بااین همه سلاح و بمب و... وچنک و دندان نشان دادن مثلا ابرقدرتها هر روز یه موردی از یه بیرون میزند به دست خودش و سلاح هایی که مرتب درحال ساخت وبرای نابوذی بشر هست، هرروزباید یه حادثه وحشتناک بود کاش بشر آدم میشد.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
ننگ بر دشمنان اسلام
Afghanistan
Hafizullah
۱۵:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۸
این قدر را ما هم میدانیم که انشاالله فردا افتاب طلوع خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
حوادث دیگر چرا پخش نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
انبیاء الهی آمدند خبرهای درست را دادند راه و رسم زندگی و چطور زندگی و حتی بعد از این دنیا چه خبر است راستگو تر از انبیا در این عالم نیست با خبر تر از انبیاء الهی کسی نیست درست ترین پیشگو فقط انبیا هستند از طریق وحی آن وقت ما دنبال این و آن می گردیم دنبال خواب و خیال می گردیم چرا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
طبق آمار موثق و معتبر یک صدم مردم جهان هم با این نظریه شما موافق نیستند.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک صدم قوم لوط هم نظر پیامبرشان رو قبول نداشتن شما بنده مردم دنیا نباش بنده خدای مردم باش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۵ دی ۱۳۹۸
گور بابای ترامپ......
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۸:۰۶ ۰۵ دی ۱۳۹۸
منم پیش بینی میکنم بشر بالاخره مجبور میشه ماشین ها رو کنار بذاره و به همون اسب و شتر پیشرفته رو بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
.به عقب تر بر می گردیم با روحانی تا 1400 ..................... خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۲:۰۴ ۰۵ دی ۱۳۹۸
مردم بازیچه شما نیستند یه همچین چرتی رو می نویسید؟ به شما پول بیت المال میدن که اخبار درست و بدرد بخور نشر بدین، نه اکاذیب. اصلا نوستراداموس فرانسوی 50سال بعداز کشف آمریکا زنده بوده و اون موقع آمریکا ریس جمهور و.... نداشته که بخواد در موردشون پیش گویی کنه. در مورد اون پیرزن هم یه چیز بگین که با عقل جور در بیاد. پیش گویی کلا خرافاته. دل به این خوش کردین؟؟؟؟.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
بدون شک این زن نوه نوستراداموس است
Iran (Islamic Republic of)
Hesam009
۲۱:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
نوستراداموس یک مرد فرانسوی بود و پدر و مادر بابا وانگا بلغاری بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۵ دی ۱۳۹۸
مگه نوسترآداموس نگفت سال ۲۰۱۲ دنیا تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
درمورد قطع اینترنت ایران چیزی نگفته
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۲۳:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۸
پیش بینی کرده تهران تا سه سال دیگه تو دود گم میشه و همه خفه میشن.خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۲۳:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
ای کاش خبر افزایش قیمت بنزین را نیز پیش بینی کرده بود تا سران سه قوه بصورت یکباره غافلگیر نمی شدند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
این پیرزن بلغاری درموردخودروی پرایدچیزی پیش بینی نکرده مثلا"نگفته دراینده سوارشدنش آرزو میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۸
خدا بیامرزد اگه چشماش میدید خیلی بهتر بود اونوقت پیش بینی اش بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
چشماش اینایی که بقیه میدیدن نمیدیده درعوض چیزایی که بقیه نمیدیدن اون میدیده اونایی که میخوان اینطورچیزاببینن بایدچشم اینطوری داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۸
اشان پیش بینی دیگری هم کردند که گفتند در سال 2021 آرام و به شکل وحشتناکی کشته خواهد شد و گوشتش طعمه حیوانات خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۸
ما هنوز صحت و سقم پس گویی ها را نمی دونیم چه برسه به پیش گویی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ دی ۱۳۹۸
خوب بود / برای ظهور امام زمان دعا کنید / منجی بیاد تمام بشریت یه نفس راحت میکشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
اونی که منفی داده کافر منافقه چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
شاید منابع اطلاعاتی فوق العاده ایی داشته! البته گاهی رویای صادق رو نمیشه رد کرد که برای همه انسان ها پیش میاد، ادراک حقایق با حس ششم که گفته شده در نویسندگان و نقاشان و شعرا و نابینایان بسیار قوی تره و فهم دانشمندان از راه های علمی ولی ادعای غیبگویی شیادانه است!
Iran (Islamic Republic of)
احمدابیز
۱۹:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
خدا به این پیرزن توانایی داده. کاش من هم اینو داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۴ دی ۱۳۹۸
یکم بشنیم پای وضع مملکت حالا انگار کشته شدن ترامپ به حال ما فرقی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 0
۱۹:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۸
چرا براي ايران هيچ پيشگويي نكرده مگه ما مهمترين كشور جهان نيستيم همش براي ترامپ پيش بيني كرده ما كه ترامپ را اصلا حساب نميكنيم ،پس چي؟
يكم براي مسولين ما پيشگويي بكنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
ولی باز توان پیش بینی گرانی بنزین در ایران رو نداشته
بزرگتر از این تازه صبح روز بعدش فهمیدن
Netherlands
ابولفضل
۱۹:۰۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
در مورد ایران پیش بینی نکرده که ارزانی میشه یا گرانتر میشه خدا کنه بگه ارزان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۴ دی ۱۳۹۸
فوت شده نمیتونه بگه
Iran (Islamic Republic of)
Taji
۰۲:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
داداش این باباوانگا تا دو قرن اینده رو که پیش بینی نکرده که بنده خدا
اینی که شما میگی میره واسه دوسه قرن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ دی ۱۳۹۸
البته از قدیم هم گفته اند طناب از جای محکمش پاره میشه اینکه ترامپ داره با امریکا میکنه داره هر روز نفوذ امریکا رو از یکایک کشورهای جهان کم میکنه و این بمعنای کم رنگ تر شدن فزاینده ارتباط و اعتبار امریکا در کشورهای مختلف و انزوا و محدودیت فزاینده امریکاست که در کسوت یک ابرقدرت و فراکشور بعد از جنگ دوم جهانی خودش را به جهان تحمیل کرده بود هر چند در ظاهر اوضاع در داخل این کشوربهتر بنظر برسد اما ترامپ در واقع در حال رقم زدن اشتباهی نابخشودنی در تاریخ آمریکا بعنوان یک ابرقدرت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
اگه زنی بگو این ماه یارانه کیا قطع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۸
عجب!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
اینا رو واسه ۱۰۱۹ هم گفته بود ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
از ما هیجی نگفته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۹:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
چرا گفته كه انشالله خوشبخت ميشى.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۸
گفته امسالو اگه به سلامت رد کنی 180 سال عمر با عزت خواهی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
زمانی که توکل به خدا از یادمون بره همین پیشگویی ها جاشو میگیره شما هم بیخود کاغذ سیاه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
پقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۴ دی ۱۳۹۸
دست از این بچه بازی ها بردارید. ترامپ بمیره، ترامپ دیوانه و..... اقتصاد امریکا رو ببینید بعد بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
فعلا که چین جلوتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۵ دی ۱۳۹۸
اقتصاد بدهکارترین کشور جهان را هم دیدیم
کشوری که در آن بیش از 40 میلیون نفر روزانه جیره غذایی میگیرند یعنی محتاج غذای روزانه خود هستند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا مصلایی
۱۶:۳۰ ۰۴ دی ۱۳۹۸
من یک طرح خیلی مخصوص برای ارتش دارم که فکر میکنم توی دنیا خیلی صدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۴ دی ۱۳۹۸
نامه بزن بهشون به جای اینکه اینجا مطرج کنی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۴ دی ۱۳۹۸
برای هر سال اینقدر پیش بینی کرده تا بالاخره یکیش درست از آب در بیاد. اگر اینطوری هست من هم پیش بینی میکنم سال آینده میلادی در نقاطی از کره زمین زلزله رخ می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
من هم بعد از سیل اول سال ۹۸ با علم به سهل انگاری مسئولین و عدم مدیریت دلسوزانه در کشور سیل چند روز پیش اهواز و خرمشهر را پیش بینی کرده بودم !!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۲:۱۳ ۰۵ دی ۱۳۹۸
منم پیش بینی می کنم فردا خورشید در میاد و وقتی درومد همه جا روشن می شه
یه پیش بینی هم دارم که تا دو ماه آینده همه جا سرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
اینکه دستش تو کاره واسه انتخابات مجلسم پیش بینی کنه . راستی من میخوام ماشین بخرم . بهش بگو بخرم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل شهریاری
۲۲:۰۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
گفت اگه میتونی بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۵ دی ۱۳۹۸
نخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۸
انشالله مولای ما امام زمان عج میاد و بساط ظلم و ستم آمریکا و اسراییل تمام میشه
Canada
سعید
۲۳:۴۶ ۰۴ دی ۱۳۹۸
خداوند ظهور را سهل و آسان تر کند انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
جون من راستشوبگین. شما چی مصرف میکنین میاین اینجا شعر مینویسین
Iran (Islamic Republic of)
آبیم
۱۶:۲۰ ۰۴ دی ۱۳۹۸
واقعا ادم میمونه بخنده یا گریه کنه:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۴ دی ۱۳۹۸
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
الهی امین رو برای گریه کردن گفتی یا خندیدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۴ دی ۱۳۹۸
فقط خدا عالم به امور هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۴ دی ۱۳۹۸
فقط خداوند از آینده و قیامت خبر دارد.......
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۵:۵۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
اگر با همین خیالبافی ها جامعه خوب بشه وگرنه در عمل که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۴۴ ۰۴ دی ۱۳۹۸
همه چیز دست الله هستش اینها همش تیر در تاریکی ویا با همکاری صهیونیستا هستش...فقط و فقط خدا از همه چی با خبره و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
برای شما چیزی پیش بینی نکرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
واقعا سطح خودتون رو با این اخبار میارید پایین
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد و وقتی خدا بخواهد هیچ چیزی نمی تواند جلودار آن باشد، توکلت و توکلنا علی الله و هو نعم الوکیل، انسان باید به وظیفه اش عمل کند و نگران هیچ چیزی نباشد
Germany
هادی
۰۹:۱۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
احسنت.این تنها راه نجات و رهایی از گرفتاری هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۸
چه اراجیف خوش متنی.
آدمو مجبور میکنه تا ته بخونی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ دی ۱۳۹۸
یعنی قراره در آسیا آزمایش هسته ای انجام دهند که موجب زلزله و سونامی میشود
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما برو دکتر
آخرین اخبار