مدیرکل استاندارد استان همدان از ابتدای امسال تاکنون ۹۵۹۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی برای مخاطبین برون سازمانی استاندارد برگزار شده است.

آموزش بیش از ۹ هزار نفر مخاطبین برون سازمانی استانداردمحمد مددی، مدیرکل استاندارد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: به منظور آموزش و فرهنگسازی استاندارد، از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۵۹۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی برای مخاطبین برون سازمانی استاندارد برگزار شده است.
او به نقش اثر گذار استاندارد در کیفیت زندگی اشاره و ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ استاندارد نیازمند آموزش و ترویج فراوان است.
مددی اهداف و مسئولیت‌های سازمان استاندارد را آمـوزش و تـرویج اسـتاندارد درجهت ارتقاء اندیشه، نگرش و رفتار‌های مخاطبین نسبت به مقوله استاندارد اعلام واضافه کرد:به این منظور دوره‌های متناسب برای گروه‌های مختلف جامعه، سـازمان‌ها و نهادهـای متقاضـی آموزش‌های مرتبط با استاندارد سازی، سیستم‌های مدیریت و فنی مهندسی تدوین و برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در زمینه برگزاری آموزش‌های فنی، تخصصی و ترویجی استاندارد از توان مراکز آموزشی همکار سازمان استاندارد استفاده می‌شود.
مدیرکل استاندارد ابراز داشت: هم اکنون پنج شرکت آموزشی تائید صلاحیت شده استاندارد در همدان مشغول فعالیت هستند.

مددی یادآوری کرد: افزایش آگاهی و اندیشه مصرف کنندگان از کالا‌ها و خدمات استاندارد موجب برخورداری از خانواده‌های سالم و شهر‌های ایمن می‌شود که به طور مستمر در قالب دوره‌های آموزشی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.