نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در گام دوم انقلاب باید به جوانان بیشتر میدان بدهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت : امروز ایران اسلامی از اعتبار و تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای در دنیا برخوردار است و اینکه آمریکا و غرب از دست ما عصبانی است، به واسطه تاثیرگذاری ایران اسلامی در دنیا است.

او گفت : امروز ایران اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری ام‌القرای جهان اسلام است و دنیا نگاهش به ما است، لذا باید طوری عمل کنیم که اینجا برای دنیای اسلام قبله باشد.

امام جمعه کرمانشاه سپس با اشاره به اهمیت کارهای تبلیغی در معرفی اسلام به جهانیان گفت: باید با کارهای تبلیغی مناسب، اسلام ناب محمدی(ص) را به همگان معرفی کنیم.

او گفت: برای پیاده کردن اسلامی و معرفی آن به دنیا، نیاز به کارهای تبلیغی داریم و باید در این حوزه محکم کار کنیم.

آیت‌الله علما گفت: باید از ظرفیت‌های موجود مثل مساجد، حسینیه‌ها و... برای شناساندن اسلام واقعی به مردم در سراسر دنیا استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب اصلی قرار داده‌اند، گفت: در این بیانیه حدود 40 مرتبه از جوانان یاد شده، لذا باید به جوانان میدان داده و آنها را برای اجرایی کردن این بیانیه پای کار بیاوریم.

محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از امید و اعتماد به عنوان شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و افزود: امروز که جولانگاه تبلیغاتی دشمنان ترویج ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه است، باید با خدمت بیشتر به مردم آنان را به آینده امیدوار نگه داریم.

او به بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم اجرایی کردن آن هم اشاره کرد و گفت: مساجد به عنوان سنگرهای انقلاب می توانند جهت اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب به کمک بیایند.

الهی تبار سپس با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری در مورد کرمانشاه تحت عنوان "چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی"، گفت: مردم این استان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سختی های زیادی کشیده اند که نمونه بارز آنها را در دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم، لذا شایسته خدمات بیشتری هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.